ИНДИВИДУАЛНИ ОБРАЗОВНИ ПРОГРАМИ
Даниела ИЛИЌ–СТОШОВИЌ
Универзитет во Белград, Факултет за специјална едукација и рехабилитација |
|
INDIVIDUAL EDUCATION PROGRAMS
Danijela ILICH-STOSHOVIКЈ,
Belgrade University, The Faculty for special education and rehabilitation |
||
|
|
|
||
Резиме |
|
Abstract |
||
Инклузијата, како процес на вклучување на учениците со посебни образовни потреби во редовните училишта, наметнува обврска за адекватна подготовка и подготвеност на редовните училишта и градинки, наставници, ученици и родители на деца од редовната популација за прием на овие ученици. Тоа секако значи дека и службите за помош во редовните училишта мораат да бидат оспособени да дадат адекватна и соодветна помош и на наставничкиот кадар, но и на учениците со посебни образовни потреби. Прв и најважен чекор е изработката на индивидуални образовни програми. |
|
Inclusion, as a process of enrolling of children with disability in regular schools, demands obligation for adequate preparing regular schools, teachers, pupils and their parents for accepting those children. It, also, means that special services must be prepared to help teachers and children with disability too, in an adequate way. The first and most important step is developing of Individualized education programs (IEP). |
||
Citation:Ilikj-Stoshovikj D, Nikolikj S. Individual Education Programs. J Spec Educ Rehab 2006; 7(1-2):31-40. |
||||
|
||||
Клучни зборови: индивидуални образовни програми, инклузијата, ученици со посебни образовни потреби |
|
Key words: individual education programs, inclusion, children with disability |
||
|
|
|
||
Адреса за сепаратите: |
|
Address requests for reprint to: |
||
Даниела ИЛИЌ–СТОШОВИЌ |
|
Danijela ILIКЈ-STOSHOVIКЈ |
||
Драгише Лапчевиќа 20 |
|
Dragishe Lapchevich 20 |