ИСПИТУВАЊЕ НА ИНТЕГРАЦИЈАТА ВО УЧИЛИШТАТА ВО ИТАЛИЈА: МИСЛЕЊА НА РЕДОВНИТЕ НАСТАВНИЦИ И ДЕФЕКТОЛОЗИТЕ; И ЧУВСТВОТО НА ОСАМЕНОСТ КАЈ УЧЕНИЦИТЕ СО И БЕЗ ПРЕЧКИ
Роса ФЕРИ
Оддел за динамичка и клиничка психологија, Универзитетот |
|
AN INVESTIGATION ON THE SCHOOL INTEGRATION IN ITALY: MAINSTREAM AND SPECIAL TEACHERS’ POINT OF VIEW, AND SENSE OF LONELINESS IN DISABLED AND NOT DISABLED STUDENTS
Rosa FERRI
Department of Dynamical and Clinical Psychology, University “La Sapienza”, Rome, Italy. |
||
Резиме |
|
Abstract |
||
Италијанскиот школски систем им обезбедува на учениците со посебни образовни потреби целосна социјална и наставна интеграција на часовите во јавните училишта. Сегашниот труд ја реафирмира потребата да се набљудува квалитетот на процесот на интеграција во училиштата за да открие ефикасни индикатори за квалитет и секој можен напредок во вообичаените процедури спроведени во школските системи кои се однесуваат на интеграцијата на ученици со посебни образовни потреби. |
|
The Italian scholastic system provides for disabled students a complete social and teaching integration in the classes of the public schools. The present work re-affirm the need to monitor the quality of the school integration process, in order to find efficient quality indicators, and each possible improvement in usual procedures carried on in school systems concerning the disabled students integration. |
||
Citation:Ferri R, Langher V, Reversi S. An Investigation on the School Integration in Italy: Mainstream and Special Teachers’ Point of View, and Sense of Loneliness in Disabled and Not Disabled Students. J Spec Educ Rehab 2004; 5(1-2):177-192. |
||||
|
||||
Клучни зборови: интеграција во училиштата, проценка на квалитет, посебни образовни потреби, дефектолози | Keywords: School integration, Quality assessment, Disability, Special teachers |