СПРОВЕДУВАЊЕ НА ИНТЕГРАЦИЈАТА НА ДЕЦАТА СО ПОСЕБНИ ОБРАЗОВНИ ПОТРЕБИ ВО РЕПУБЛИКА МАКЕДОНИЈА
Љупчо АЈДИНСКИ
Филозофски факултет Скопје, Македонија |
|
REALIZATION OF INTEGRATION OF CHILDREN WITH SPECIAL NEEDS EDUCATION IN THE REPUBLIC OF MACEDONIA
Ljupcho AJDINSKI Skopje, Macedonia |
||
|
|
|
||
Резиме |
|
Abstract |
||
Интеграцијата на децата со посебни образовни потреби, како во светот така и во Македонија, е почната. Појдовна основа за успешна интеграција првенствено се детерминира од определувањето кои деца со посебни образовни потреби може да се интегрираат и од тоа што се подразбира под интеграција. Во трудот се елаборираат овие две прашања. |
|
The integration of children with special needs education has started, both in the world and in Macedonia. The starting point for successful integration firstly is determined by what kind of children with special needs education can be integrated and what integration means. These two issues are elaborated in this paper. |
||
Citation:Ajdinski Lj. Realization of Integration of Children with Special Needs Education in the Republic of Macedonia. J Spec Educ Rehab 2004; 5(1-2):23-34. |
||||
|
||||
Клучни зборови: интеграција, инклузија, деца со посебни образовни потреби, рехабилитација, деинституционализација |
|
Key words: integration, inclusion, children with special needs education, rehabilitation, deinstitutionalization. |
||
Адреса за кореспонденција: |
|
Coresponding Address: |
||
Љупчо АЈДИНСКИ |
|
Ljupcho AJDINSKI |
||
Универзитет „Св. Кирил и Методиј” |
|
University "St. Cyril and Methodius" |
|