ВРСНИЧКИ ИНТЕРАКЦИИ ВО ПАРАЛЕЛКИ СО ПРИМЕНА НА КОНЦЕПТОТ ЗА ИНКЛУЗИВНО ОБРАЗОВАНИЕ
Виолета АРНАУДОВА1
Филозофски факултет |
|
PEER INTERACTION INCLASSES WHICH USE THE
Violeta ARNAUDOVA1
Faculty of Philosophy Skopje, Macedonia |
||
Скопје, Македонија
|
|
|
||
Резиме |
|
Abstract |
||
|
|
|
||
Citation:Arnaudova V, Takashmanova-Sokolovska T, Jachova Z. Peer Interaction in Classes Which Use the Concept of Inclusive Education. J Spec Educ Rehab 2004; 5(1-2):87-98. |
||||
|
||||
Клучни зборови: врснички интеракции, пречки во развојот, инклузивно образование, социо-емоционална клима, социјален статус |
|
Key words: peer interactions, developmental disabilities, inclusive education, socio-emotional atmosphere, social status |
||
Адреса за кореспонденција: |
|
Coresponding Address: |
||
Виолета АРНАУДОВА |
|
Violeta ARNAUDOVA |
||
Универзитет "Св. Кирил и Методиј# |
|
University "St. Cyril and Methodius" |