|
1. Баракоска А. Педагогија на слободно време, Доминант, Скопје, 2003.
2. Beattie GR. Ethics in Deaf Education, Academic Press, San Diego, 2001.
3. Бижков Г. Диагностика на готовноста на децата за училише, Университетско издавателство “Св. Климент Охридски”, СофиÔ, 1996.
4. Gerber ES. The Handbook of Pediatric Audiology, Gallaudet University Press, Washington, 1996.
5. Георгиева Д. НарушениÔ на плавността на течта, Графос, Софиja, 2004.
6. Govedarica T. Opšta reedukacija psihomotorike, Institut za mentalno zdravlje, Beograd, 2000.
7. Grieve J. Neuropsychology for Occupational Therapists, Blackwell, Oxford, 1993.
8. Јанкоски Д. Организација на образованието, Универзитет “Св. Климент Охридски” Педагошки факултет, Битола, 2002.
9. Kirman HB. The mentally handicapped child, Taplinger Publishing Co, Inc, New York, 1973.
10. Louhiala P. Preventing Intellectual Disability, Cambridge University Press, Cambridge, 2004.
|
|
11. Mash JE, Wolfe AD. Abnormal Child Psychology, Wadsworth, Belmont, 2002.
12. Mahshie NS. Educating Deaf Children Bilingually, Gallaudent University, Washington, 1995.
13. Movel KM. Dijagnosticiranje u defektologiji, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet za defektologiju, Zagreb, 1991.
14. Момировска Д. Молекуларни основи на фрагилниот Х-хромозом во Република Македонија, Сигмапрес, Скопје, 2004.
15. Петров Р, Копачев Д, Такашманова Т. Деинституционализација, Универзитет “Св. Кирил и Методиј”, Филозофски факултет, Институт за дефектологија, Скопје, 2004.
16. Szulgit CR. Parenting and Teaching the Gifted, A Scarecrow Education Book, Oxford, 2003.
17. Schalock LR. Adaptive Behavior and Its Measurement, Americcan Association on Mental Retardation, Washington, 1999.
18. Turkington C, Harris RJ. Understanding Learning Disabilities, Checkmark Books, New York, 2003.
19. Case SJ. Pediatric Occupational Therapy and Early Intervention, Butterworth-Heinemann, Woburn, 1998.
20. Whitman LT. The development of autism, Jessica Kingsley Publishers, London and New York, 2004.
|