ТОЧНОСТА НА ДОМАШНИТЕ ЗАДАЧИ СО ЦЕЛ ДА СЕ ЗГОЛЕМИ УЧИЛИШНИОТ РЕПЕРТОАР НА ДЕЦАТА СО АУТИЗАМ
Лина ГИЛИЌ
Универзитет „Св. Џон“ |
|
HOMEWORK ACCURACY TO INCREASE THE ACADEMIC REPERTOIRE OF YOUNG CHILDREN WITH AUTISM
Lina GILIC
Ss John's University |
||
Примено: 02.11.2015 |
|
Recived: 02.11.2015 |
||
Резиме |
|
Abstract |
||
Постојат многу форми на интервенции со цел да се зголеми пишувањето на домашните за-дачи. Сепак, постојат мал број истражувања кои ја испитуваат точноста на домашните задачи на децата со посебни потреби, а уште помалку на децата со аутизам. Докажано е дека методите за интервенции при домашни-те задачи се ефикасни само под одредени ус-лови. Треба да се стави акцент на точноста на напишаната домашна задача пред да се одлучи која интервенција ќе биде поефикасна за одреден ученик кој има потешкотии при пишување на домашните задачи. Едукаторите треба да го имаат предвид нивото на учество на членовите на семејството при пишување на домашните задачи, потребите на ученикот и начинот на којшто ќе бидат собрани и пренесени информациите за точноста на домашните задачи. Информациите за визуел-ната анализа ќе ја идентификуваат домашната задача како точно завршена, а не само како завршена, и ќе го идентификуваат напредо-кот со текот на времето. Истражувачите утврдиле дека завршената домашна зада-ча не ја одредува стекнатата школска спо-собност која е потребна за училишниот успех на учениците со и без тешкотии. Точноста на домашната задача бара поголемо внимание при истражување на раното дет-ство. |
|
There are many forms of interventions used to increase homework completion. However, there is far less research to assess homework accuracy for young children with special needs, and even less for young children diagnosed with Autism. Homework intervention methods have been proven by researchers to be effective under certain specific circumstances. Emphasis should be placed on increasing the accuracy of homework completed prior to deciding what intervention would be more effective for a particular student struggling with homework completion. Educators should take into consideration the level of participation from the children’s home, the needs of the student, and how data would be collected and communicated for homework accuracy. Data for visual analysis would identify the homework completed correctly rather than just completed, and also identify progress over time. Researchers have demonstrated that homework completed cannot determine academic skill gained which is needed for academic success for young students with or without disabilities. Homework accuracy requires greater attention and emphasis in the early childhood research. |
||
Citation: Gilic L. Homework accuracy to increase the academic repertoire of young children with autism. J Spec Educ Rehab 2016; 17(1-2):66-84. doi: 10.19057/jser.2016.5 |
||||
Клучни зборови: точност на домашната задача, училиштен индикатор, аутизам, инклузија |
|
Keywords: homework accuracy, academic indicator, Autism, inclusion |
||
Адреса за кореспонденција: |
|
Corresponding address: |