JSER Policies
JSER Online
JSER Data
Frequency: quarterly
ISSN: 1409-6099 (Print)
ISSN: 1857-663X (Online)
Authors Info
- Read: 1953
EDITORIAL PREFACE |
|
|
|
|
|
Respected readers of ours and yours journal, |
||
|
|
|
As you already know the Faculty of Philosophy at Skopje this year is celebrating its 90th anniversary of existence. The previous and this issue give the possibility for the editorial office to thank the previous and current university administration for their constant financial assistance in the past and the present. On the other side, the continuously increased indexation of the journal and the enlarged number of web visitors, gives the possibility for broader affirmation of the Faculty of Philosophy at Skopje. |
||
|
||
|
||
With respect, |
ПРЕДГОВОР НА РЕДАКЦИЈАТА |
|
|
|
|
|
Почитувани читатели на нашето и ваше списание, |
||
|
|
|
Како што веќе знаете Филозофскиот факултет од Скопје го прославува својот 90 годишен јубилеј од своето постоење во оваа тековна година. Овој број и претходниот број претставуваат можност редакцијата да се заблагодари за континуираната финансиска поддршка која пристигнуваше од минатата и стигнува с¡ уште од сегашната деканска гарнитура. Од друга страна, постојаното зголемување на бројот на индексации на списанието и бројот на посети на веб страницата претставуваат можност за поширока афирмација на Филозофскиот факултет од Скопје. |
||
|
||
|
||
Со почит,
|
Share Us
Journal metrics
- SNIP 0.059
- IPP 0.07
- SJR 0.13
- h5-index 7
- Google-based impact factor: 0.68
10 Most Read Articles
- PARENTAL ACCEPTANCE / REJECTION AND EMOTIONAL INTELLIGENCE AMONG ADOLESCENTS WITH AND WITHOUT DELINQUENT BEHAVIOR
- RELATIONSHIP BETWEEN LIFE BUILDING SKILLS AND SOCIAL ADJUSTMENT OF STUDENTS WITH HEARING IMPAIRMENT: IMPLICATIONS FOR COUNSELING
- EXPERIENCES FROM THE EDUCATIONAL SYSTEM – NARRATIVES OF PARENTS WITH CHILDREN WITH DISABILITIES IN CROATIA
- INOVATIONS IN THERAPY OF AUTISM
- REHABILITATION OF PERSONS WITH CEREBRAL PALSY
- THE DURATION AND PHASES OF QUALITATIVE RESEARCH
- HYPERACTIVE CHILD`S DISTURBED ATTENTION AS THE MOST COMMON CAUSE FOR LIGHT FORMS OF MENTAL DEFICIENCY
- DISORDERED ATTENTION AS NEUROPSYCHOLOGICAL COGNITIVE DISFUNCTION
- AUTISM AND TUBEROUS SCLEROSIS
- PEDAGOGICAL DIMENSIONS OF THE LEISURE