ГЛАСОВЕН РАЗВОЈ КАКО ГЛАВЕН ПРЕДУСЛОВ КАЈ РАНОТО СТЕКНУВАЊЕ СПОСОБНОСТ ЗА ЈАЗИК И ГОВОР

 

Компаративни истражувања и анализи кај деца со нормален слух и кај деца со нарушен слух

 

Мариан ХОЛМ 1
Сабине ФРИШМУТ 2

Laufener Strasse 15, D - 79114 Freiburg 1

Nägeleseestrasse 30, D – 79102 Freiburg 2

Германија

 

VOCAL DEVELOPMENT AS A MAIN CONDITION IN EARLY SPEECH
AND LANGUAGE ACQUISITION

 

Comparative observations and analyses of children with normal hearing and children with hearing impairment

 

Marianne HOLM 1
Sabine FRISCHMUTH 2

Laufener Strasse 15, D - 79114 Freiburg 1

Nägeleseestrasse 30, D – 79102 Freiburg 2

Germany

 

 

 

Резиме

 

Abstract

Целта на ова истражување е очигледен позитивен гласовен развој кај предговорните глуви деца, кои биле подложени на кохлеарен имплант на рана возраст. Прикажаното испитување ги споредува гласовните говорни искази од три деца со пречки во слухот и две деца со нормален слух на возраст од 10 месеци до 5 години. Споредбата на случајните гласовни искази беше спроведени со сонаграмски анализи. Спознавањето на соспствениот глас и туѓите гласови е основен предуслов за континуиран развој на детскиот глас од плач до говор. Во овој развој посебна важна улога играат супрасегменталните фактори како ритмика, динамика и мелодика.

 

The objective of this research is the evident positive vocal development in pre-lingual deaf children, who underwent a Cochlea Implantation in early age. The presented research compares the vocal speech expressions of three hearing impaired children and two children with normal hearing from 10 months to 5 years. Comparisons of the spontaneous vocal expressions were conducted by sonagraphic analyses. The awareness of the own voice as well as the voices of others is essential for the child’s continuous vocal development from crying to speech. Supra-segmental factors, such as rhythm, dynamics and melody play a very important role in this development.

 

 

 

 

 

 

Citation:Holm M, Frischmuth S. Vocal Development as a Main Condition in Early Speech and Language Acquisition. J Spec Educ Rehab 2005; 6(1-2):91-98.

   

Клучни зборови: глас, развој, говор, јазик

 

 

Key words: vocal, development, speech, language

 

Адреса за кореспонденција:

 

Corresponding Address:

Мариан ХОЛМ

 

Marianne HOLM   

Paedaudiological speech therapist
Laufener Strasse 15                                
D - 79114 Freiburg

 

Paedaudiological speech therapist
Laufener Strasse 15                                
D - 79114 Freiburg

 

Share

Follow Us



FacebookTwitterLinkedinWikiBlogger

Share Us

MySpaceTwitterStumbleuponGoogle BookmarksRedditLinkedInMixxRSS FeedPinterest
 

Journal metrics

Publish with JSER

Indexed in