БИБЛИОГРАФИЈА

Почитувани читатели, и во овој број од списанието “Дефектолошка теорија и практика”, Ви нудиме одреден број  наслови од стручната литература која може да се најде во библиотеката на Институтот за дефектологија.

  1. Адамчевска С.: Методски прирачник за ученичката лектира (I-IV одделение), Легис, Скопје,1994.
  2. Ангелоска-Галевска Н.: Квалитативни истражувања во воспитанието, Киро Дандаро, Битола, 1998.
  3. Брајевиќ Љ., Савиќ Љ., Влајиќ З., Ивановиќ П.: Наглуво дете, Дефектолошки факултет, Београд, 1988.
  4. Вилотијевиÿ М.: Организаторска функција директора школе, Центар за усовршавање раководилаца у образовању, Београд, 1996.
  5. Владисавлјевиќ С.: Поремећаји у говора у школске и предшколске деце, Савез друштва дефектолога Србије, Београд, 1977.
  6. ВРЕДНОВАЊЕ и рејтинг основне школе: истраживања (приредио Ратковић М.), Учитељски факултет, Београд, 1998.
  7. Јорданоски Ј., Димовски В.: Изградување и изговорот, говорот и јазикот кај децата и возрасните, РАББИТ, Скопје, 1995.
  8. Мандиќ П. и Мандиќ Д.: Организована информациона технологија, Учителјски факултет, Београд, 1997.
  9. Милковиќ А.: Деца ометана у развоју, Дефектолошки факултет, Београд, 1982.
  10. Пејиќ З.: Енглески језик за дефектологе, Научна књига, Београд, 1992.
  11. Пачемска Н., Стојанов С., Николовска Н.: Знаењата по македонски јазик на учениците со лесни пречки во развојот, Педагошки завод на Македонија, 1996.
  12. Петров Р.: Професионална ориентација и оспособување на лица со пречки во развојот (скрипта), Филозофски факултет-Институт за дефектологија, Скопје, 1998.
  13. Петров Р.: Домска воспитно образовна работа со деца и младинци со пречки во развојот (скрипта), Филозофски факултет-Институт за дефектологија, Скопје, 1998.
  14. Попоски К.: Психолошки основи на современата настава, Просветно дело, Скопје, 1997.
  15. Поповиќ Д.: Рани развој и прилогоѓаванје слепих, Завод за уџбенике и наставна средства, Београд, 1986.
  16. 30 Години активност на сојузот на глувите и наглувите на Македонија 1948-1997, Сојуз на глувите на Македонија, Скопје, 1980.
  17. Темков К.: Етика,Епоха, Скопје, 1998.
  18. Тилстоне Ц., Флориан Л., Росе Р.: Промотинг инцлусиве працтице, Университѕ оф Цамбриге,Лондон анд Нењ Ѕорк, 1998.
  19. Филиповић С.: Компаративна анализа наставних планова и програма школе за глуву децу са плановима и програмима редовних школа за децу која чују, Дефектолошки факултет, Београд, 1997.
  20. Фурлан И.:Човјековпсихички развој, Школска кнјига, Загреб, 1991.
  21. Харалица С.: Ометано дете- увод у психологију ометаних у развоју, Завод за уџбенике и наставна средства, Београд, 1991.
  22. Харалица С.: Деца са посебним потребама (дете са развојним сметњама у основној школи), Учитељски факултет, Београд, 1997.
  23. Цоен Ј.: Тимелѕ интервентион специал хелп фор специал неедс, Ед. Бентхаим, Њурзбург,1996.

Подготвила:  Катерина ПЕЈКОВА

 

Share

Follow Us



FacebookTwitterLinkedinWikiBlogger

Share Us

MySpaceTwitterStumbleuponGoogle BookmarksRedditLinkedInMixxRSS FeedPinterest
 

Journal metrics

Publish with JSER

Indexed in