АНАЛИЗА НА САМОРЕГУЛИРАЧКАТА СТРАТЕГИЈА ЗА ИНТЕРВЕНЦИЈА ВО РАЗВОЈОТ НА ПИШУВАЊЕТО КАЈ УЧЕНИЦИ СО СПЕЦИФИЧНИ ТЕШКОТИИ ВО УЧЕЊЕТО, БАЗИРАНА НА ДОКАЗИ

 

Ареј АЛХАРБИ
Британи Л. ХОТ
Бет А. ЏОНС
Харвета Р. ХЕНРИ


Катедра за Психологија, Советување
и Специјално Образование
Универзитет А&М - Комерц, Тексас, САД

 

AN EVIDENCE-BASED ANALYSIS OF SELF-REGULATED STRATEGY DEVELOPMENT WRITING INTERVENTIONS FOR STUDENTS WITH SPECIFIC LEARNING DISABILITIES

 

 

Areej ALHARBI
Brittany L. HOTT
Beth A. JONES
Harvetta R. HENRY


Department of Psychology, Consulting and
Special Education
Texas A&M University-Commerce, USA

 

Примено: 03.06.2014
Прифатено: 15.09.2014
UDK: 159.946.4:376-057.874

 

 

Recived: 03.06.2014
Accepted: 15.09.2014
Original article


 

Резиме

 


 

Abstract


 

Вовед: Речиси 5% од децата на училишна возраст во Соединетите Американски Држави се опфатени со услугите што ги дава специјалното образование за категоријата специфични тешкотии во учењето. Дополнително, околу 20% од сите ученици се соочуваат со тешкотии во пишувањето, правописот и ракописот.

Цел:Овој труд претставува синтеза на истражувањата со поединечни случаи што го оценуваат користењето на саморегулирачката стратегија за развој (СРСР) наменета за ученици со специфични тешкотии во учењето.

Метод: Процентот на непреклопувачки податоци (ПНП) и процентот на податоци поголем од просекот (ППП) беа користени како заеднички метрички систем за оцена на истражувањата што ги вклучуваат инклузивните критериуми.

Резултати: Петнаесет статии што оценуваа седум СРСР-стратегии за интервенција во пишувањето се однесуваат на истражувањето на инклузивните критериуми.
Средната вредност и на ПНП (89.69%, опсег=38%-100%) и на ППП (0.98, опсег=0.91-1.00) сугерираат дека интервенциите на СРСР во пишувањето се ефективни до високо ефективни.

Заклучоци: Иако е потребно дополнително истражување, резултатите укажуваат дека саморегулирачките стратегии за пишување претставуваат ефективна интервенција за поддршка на учениците со специфични тешкотии во учењето, кои се соочуваат со тешкотии во пишувањето.

 


 

Background: Approximately 5% of school-aged children in the United States receive special education services under the specific learning disabilities category. Additionally, 20% of all students experience difficulty with writing, spelling, and handwriting.

Goal: This literature review provides a synthesis of single case studies evaluating the use of self-regulated strategy development (SRSD) for students with specific learning disabilities.

Methods: Percentage of non-overlapping data (PND) and Percentage of Data Exceeding the Median (PEM) were used as a common metric to evaluate studies meeting inclusion criteria.

Results: Fifteen articles evaluating seven SRSD writing intervention strategies met study inclusion criteria.
Both mean PND (89.69%, Range = 38% – 100%) and mean PEM (0.98, Range = 0.91 – 1.00) suggest that SRSD writing interventions are effective to highly effective.

Conclusion: Althoudh additional research is needed, the results suggest that self-regulated writing strategies are an effective intervention to support students with specific learning disabilities experiencing difficulty with writing.


Citation: Alharbi A, Hott BL, Jones BA, Henry HR. An evidence-based analysis of self-regulated strategy development writing interventions for students with specific learning disabilities. J Spec Educ Rehab 2015; 16(1-2): 55-67. doi: 10.1515/JSER-2015-0004

   

Клучни зборови: тешкотии во учењето, саморегулирачка стратегија за развој, интервенција во пишувањето, проекти со еден субјект

 


Keywords: Learning Disabilities, Self-Regulated Strategy Development, Writing Intervention, Single Subject Designs


Адреса за кореспонденција:
Британи Л. ХОТ
Катедра за психологија, советување и специјално
образование, Универзитет А&М
П.фах 3011 Комерц, Тексас 75032
Tел. (804) 387-2757
Е-пошта: Brittany.Hott@tamuc.edu

 


Corresponding address:
Brittany L. HOTT
Department of Psychology, Counseling, and Special
Education, Texas A&M University
PO Box 3011 Commerce, Texas 75032
Phone: (804) 387-2757
E-mail: Brittany.Hott@tamuc.edu

 

Share

Follow Us



FacebookTwitterLinkedinWikiBlogger

Share Us

MySpaceTwitterStumbleuponGoogle BookmarksRedditLinkedInMixxRSS FeedPinterest
 

Journal metrics

Publish with JSER

Indexed in