JSER Policies
JSER Online
JSER Data
Frequency: quarterly
ISSN: 1409-6099 (Print)
ISSN: 1857-663X (Online)
Authors Info
- Read: 8043
ПРОЕКТ ВО РАМКИТЕ НА ЕРАЗМУС+ ПРОГРАМАТА „ПРИСТАПНИ ТЕХНОЛОГИИ ЗА МЕНАЏИРАЊЕ НА УЧЕЊЕТО“
Оливера РАШИЌ-ЦАНЕВСКА
Филозофски факултет, Институт за дефектологија
Во 2018 година Филозофскиот факултет од Скопје за прв пат добива проект во рамките на Еразмус+ програмата, при тоа имајќи ја улогата на координатор на проектот. Основна цел е развивање на систем за менаџирање на учењето во хуманистичките и општествени науки, кој ќе биде пристапен за лицата со попреченост. Покрај Филозофскиот факултет како координатор, проектот ќе се работи во партнерство со Уиверзитетот од Авеиро, Португалија, Универзитетот од Вилниус во Литванија и Европскиот Тренинг Центар од Копенхаген, Данска, станува збор за клучна активност два, поточно соработка за иновација и размена на добри практики. Водејќи се од главната цел, креирање на генерички модел на пристапен систем за менаџирање на учењето за областа на хуманистичките и општествени науки, проектот има пред себе поставено и други цели: Креирање на методолошка рамка за пристапен систем за менаџирање на учењето и избор на соодветен систем; Конструирање и имплементација на пристапен софтвер за менаџирање со комплексна база на податоци за студентите со попреченост; Креирање за мобилна апликација за системот; Креирање и on-line спроведување на тренинг модули за примена на системот за менаџирање на учењето за лицата со попреченост. Проектот е планиран да трае 36 месеци, почнувајќи во ноември 2018 па се до 2021 година. Во склад со поставените цели може да се забележат директни и индиректни корисници на придобивки од реализација на проектот. Две групи на корисници кои ќе имаат директни придобивки од проектот се студентите кои учествуваат во проектот, вклучувајќи студенти со попреченост и наставниот, менаџерскиот и адми-нистративниот персонал на високообразовните инсти-туции и агенции вклучени во проектот. Индиректни корисници кои исто така ќе имаат придобивки се студенти, персонал од други високообразовни инсти-туции, основни и средни училишта. |
ERASMUS+ PROJECT “FAST – FOSTERING ACCESIBLE STUDY TECHNOLOGIES”
Olivera RASHIKJ-CANEVSKA
Faculty of Philosophy, Institute of special education and rehabilitation
In 2018, the Faculty of Philosophy from Skopje receives a project for the first time within the Erasmus + program, having the role of coordinator of the project. The main goal is to develop a learning management system for humanities and social sciences, which will be accessible for persons with disabilities. In addition to the Faculty of Philosophy as a coordinator, the project will be realized in partnership with the Univeristy of Aveiro in Portugal, University of Vilnius in Lithuania and the European Training Center in Copenhagen, Denmark. It is part of the key action 2, more specifically cooperation for innovation and good practice exchange. Guided by the main goal of creating a generic model of an accessible learning management system in the field of humanities and social sciences, the project also sets other goals: Creating a methodological framework for an accessible learning managent system and selecting an appropriate system; Design and implementation of accessible software for managing a complex database for students with disabilities; Creating a mobile application for the system; Creation and on-line implementation of training modules for the application of the learning management system for people with disabilities. The project is planned to last 36 months, starting in November 2018 and up to 2021. In line with the goals set, direct and indirect beneficiaries can benefit from the project implementation. Two groups of beneficiaries who will have direct benefits from the project are students participating in the project, including students with disabilities and the teaching, management and administrative staff of higher education institutions and agencies involved in the project. Indirect beneficiaries who will also benefit are students, staff from other higher education institutions, primary and secondary schools. |
Share Us
Journal metrics
- SNIP 0.059
- IPP 0.07
- SJR 0.13
- h5-index 7
- Google-based impact factor: 0.68
10 Most Read Articles
- PARENTAL ACCEPTANCE / REJECTION AND EMOTIONAL INTELLIGENCE AMONG ADOLESCENTS WITH AND WITHOUT DELINQUENT BEHAVIOR
- RELATIONSHIP BETWEEN LIFE BUILDING SKILLS AND SOCIAL ADJUSTMENT OF STUDENTS WITH HEARING IMPAIRMENT: IMPLICATIONS FOR COUNSELING
- EXPERIENCES FROM THE EDUCATIONAL SYSTEM – NARRATIVES OF PARENTS WITH CHILDREN WITH DISABILITIES IN CROATIA
- INOVATIONS IN THERAPY OF AUTISM
- REHABILITATION OF PERSONS WITH CEREBRAL PALSY
- THE DURATION AND PHASES OF QUALITATIVE RESEARCH
- HYPERACTIVE CHILD`S DISTURBED ATTENTION AS THE MOST COMMON CAUSE FOR LIGHT FORMS OF MENTAL DEFICIENCY
- DISORDERED ATTENTION AS NEUROPSYCHOLOGICAL COGNITIVE DISFUNCTION
- AUTISM AND TUBEROUS SCLEROSIS
- PEDAGOGICAL DIMENSIONS OF THE LEISURE