JSER Policies
JSER Online
JSER Data
Frequency: quarterly
ISSN: 1409-6099 (Print)
ISSN: 1857-663X (Online)
Authors Info
- Read: 5086
МЕРЕЊЕ НА САМОПОЧИТТА КАЈ ГЛУВИТЕ/НАГЛУВИТЕ СТУДЕНТИ
Јин ЖЕНГ
Институт за образовни науки, Редовен универзитет Џенгџоу, Кина Оддел за психологија, Национален универзитет Гјеонгсанг, Кореја |
|
MEASURING SELF-ESTEEM OF DEAF/HARD OF HEARING COLLEGE STUDENTS
Jin ZHENG
Institute of Educational Science, Zhengzhou Normal University, China. Department of Psychology, Gyeongsang National University, Korea. |
||
Примено: 13.09.2012 Прифатено: 21.11.2012 UDK: 159.923.2-056.263-057.87(519)
|
|
Recived: 13.09.2012 Accepted: 21.11.2012 Original Article |
||
|
|
|
||
Резиме |
|
Abstract |
||
|
|
|
||
Ова истражување ги проучува имплицитното и експлицитното самопочитување кај глувите и наглувите студенти, со триест и шест субјекти на возраст од 18 до 21 година (возраст ± СД, 19.4±0.9). Во продложение се дадени резултатите од ова истражување: исто како и студентите што слушаат, глувите/наглувите студенти имаат значаен ефект на имплицитното самопочитување; ниту една од набљудуваните корелации со експлицитното почитување не е значајна ниту за атрибутивниот тест за имплицитни асоцијации (IAT - Implicit Association Test) ниту за афективниот IAT; имплицитното самопочитување е повисоко кај испитаниците од машки пол отколку кај испитаниците од женски пол; не постојат значајни корелации помеѓу имплицитното самопочитување и нивото на депресија. Социјалните споредби, негативните оценки и однесувањето на другите секогаш се со тенденција да му наштетат на експлицитното самопочитување кај глувите/наглувите студенти. Сепак, сѐ уште постои позитивно карактеризирање на однесувањето кон себе во нивната претстава за себе. |
|
This study examines Deaf/hard of hearing college students' implicit and explicit self-esteem, with thirty-six 18 to 21 year old (Age ± SD, 19.4±0.9) subjects. Following are the results of this study: Just as hearing students, Deaf/hard of hearing students also have significant implicit self-esteem effect; none of the observed correlations with explicit esteem is significant for either attributive IAT or the affective IAT; Implicit self-esteem of males is higher than that of females; No significant correlation exists between implicit self-esteem and the level of depression. Social comparisons and negative evaluations and attitudes of others always tend to damage explicit self-esteem of Deaf/hard of hearing students. However, positive self-attitude characterizations still exist in their self-schema. |
||
|
|
|
||
Citation: Zheng J. Measuring Self-Esteem of Deaf/Hard of Hearing College Students. J Spec Educ Rehab 2013; 14(1-2):55-65. doi: 10.2478/v10215-011-0033-3 |
||||
|
||||
Клучни зборови: глуви/наглуви, имплицитно самопочитување, претстава за себе, експлицитно самопочитување. |
|
Keyword: Deaf/hard of hearing; implicit self-esteem; self-schema; explicit self esteem |
||
|
|
|
||
Адреса за кореспонденција:
Д-р Јин ЖЕНГ, Оддел за психологија Национален универзитет Гјеонгсанг 900 Gajwa-dong, Jinju 660-701, Р. Кореја Е-пошта: jinzheng@gnu.ac.kr |
|
Corresponding Address:
Dr. Jin ZHENG, Dept.of Psychology Gyeongsang National University 900 Gajwa-dong, Jinju 660-701, RO Korea E-mail: jinzheng@gnu.ac.kr |
Share Us
Journal metrics
- SNIP 0.059
- IPP 0.07
- SJR 0.13
- h5-index 7
- Google-based impact factor: 0.68
10 Most Read Articles
- PARENTAL ACCEPTANCE / REJECTION AND EMOTIONAL INTELLIGENCE AMONG ADOLESCENTS WITH AND WITHOUT DELINQUENT BEHAVIOR
- RELATIONSHIP BETWEEN LIFE BUILDING SKILLS AND SOCIAL ADJUSTMENT OF STUDENTS WITH HEARING IMPAIRMENT: IMPLICATIONS FOR COUNSELING
- EXPERIENCES FROM THE EDUCATIONAL SYSTEM – NARRATIVES OF PARENTS WITH CHILDREN WITH DISABILITIES IN CROATIA
- INOVATIONS IN THERAPY OF AUTISM
- THE DURATION AND PHASES OF QUALITATIVE RESEARCH
- REHABILITATION OF PERSONS WITH CEREBRAL PALSY
- HYPERACTIVE CHILD`S DISTURBED ATTENTION AS THE MOST COMMON CAUSE FOR LIGHT FORMS OF MENTAL DEFICIENCY
- DISORDERED ATTENTION AS NEUROPSYCHOLOGICAL COGNITIVE DISFUNCTION
- AUTISM AND TUBEROUS SCLEROSIS
- PEDAGOGICAL DIMENSIONS OF THE LEISURE