Стандардната интерпретација на IAT за почитта ја прикажува асоцијацијата што ја има единката за себе. Доколку личноста има многу позитивни асоцијации и неколку негативни за себе, тогаш јас + позитивни или пријатни задачи ќе биде многу лесно и времето на одговор на овие испитувања би требало да биде брзо. Наспроти тоа, јас + негативни или непријатни задачи ќе биде многу потешко и времето на одговор за ова испитување би требало да биде бавно. Како резултат, испитаниците со доминирачка позитивна асоцијација за себе ќе имаат позитивен резултат на IAT за почитувањето.
Резултатите покажуваат дека имплицитното самопочитување кај глувите/наглувите студенти е позитивно. Врската меѓу поимот јас и зборовите за позитивна евалуација е блиска; со други зборови, ставот кон себе, автоматски активиран со поимот јас, е позитивен и потврден. Неколкумина истражувачи (8, 19) покажуваат дека луѓето („глуви/наглуви“ во ова истражување) имаат значаен ефект на имплицитното самопочитување и сугерираат дека моделите со одделни имплицитни и експлицитни фактори се посупериорни од моделите со единствен фактор. Со други зборови, имплицитното и експлицитното самопочитување имаат различни конструкции. Резултатот од ова истражување исто така посочува дека не постои значајна врска меѓу имплицитното самопочитување и експлицитното самопочитување кај глувите/наглувите студенти. Несомнено, бројот на примерокот за испитување е мал (N = 36), ниската корелација што се добива овде меѓу експлицитните и имплицитните мерки укажува на нивната добра дискриминација на валидноста и дека мерките се со различна конструкција. Резултатите засновани на поголем број испитаници, исто така, укажуваат дека имплицитното самопочитување и експлицитното самопочитување се различни конструкции (r = -0.17, N=145, во истражувањето на Greenwald и Farnham). Резултатите од анализата на два потврдувачки фактора постојано води кон тоа имплицитното и експлицитното самопочитување да се интерпретираат како различни конструкции.
Генерално, одвојувањето на имплицитното самопочитување од експлицитното самопочитување е релевантно за психолошкото здравје и за бихевијоралните проблеми. Примената на повеќе признанија, љубезност и грижа, помалку груби казни во образовниот модел има големо значење за конзистентноста на имплицитното и експлицитното самопочитување кај глувите/наглувите студенти.
|
|
The standard interpretation of the esteem-IAT is that it measures the associations one has with the self. If a person has many positive associations and few negative associations with self, then self + positive or pleasant tasks will be very easy and response times to these trials ought to be fast. Likewise, self + negative or unpleasant tasks will be more difficult and response times to this stage ought to be slow. As a result, participants with predominantly positive self associations will have a positive score on the esteem-IAT.
The results show that implicit self-esteem of Deaf/hard of hearing students is positive. The relationship between self-term and positive evaluation words is close; in other words, self-attitude, automatically activated by self-term, is positive and affirmative. Several researchers (8, 19) demonstrated that people (“Deaf/hard of hearing students” in this study) have significant implicit self-esteem effect and suggest that models with separate implicit and explicit factors are superior to single-factor models. In other words, implicit and explicit self-esteem are distinct constructs. The results of this study also indicate that there is no significant relationship between the implicit self-esteem and explicit self-esteem of Deaf/hard of hearing students. Admittedly, the sample size in this study is small (N=36), the low correlation obtained here between explicit and implicit measures indicates their good discriminant validity, and that the measures are distinct constructs. Results based on a larger sample size also indicate that implicit self-esteem and explicit self-esteem are distinct constructs (r = -0.17, N=145, in Greenwald and Farnham’s study). The results of two confirmatory factor analyses consistently led to interpreting implicit and explicit self-esteem as distinct constructs.
Generally speaking, the separation of implicit self-esteem from explicit self-esteem is relevant to psychological health and behavioral problem, more recognition, kindness and concern with less severe punishment in educational mode, has vast importance to the consistence of implicit and explicit self-esteem of Deaf/hard of hearing students.
|
Изненадувачки, кај IAT-мерките на самопочитување, резултатите се повисоки за машките отколку за женските испитаници, но нема значајна разлика во експлицитните мерки. Овие резултати се различни од претходните истражувања на почитувањето со IAT во тоа што немаше значајна разлика меѓу резултатите од IAT за почитувањето за машките и женските испитаници кои слушаат (6, 8, 9). Понатаму, резултатите од IAT за почитувањето беа незначително повисоки за женските отколку за машките испитаници (10). Можно објаснување за ефектите на имплицитното, но не и експлицитното самопочитување е дека експлицитното самопочитување кај глувите/наглувите студенти секогаш е оштетено од социјалното влијание на споредбите и од негативната евалуација и односот на другите. Сепак, постои позитивна карактеризација на ставот кон себе во нивната автопретстава. Ова најверојатно е затоа што личностите имаат јасни повратни слики од детството, исто како што 5-месечно бебе секогаш претпочита насмеано наместо сериозно лице (11). Ова укажува дека луѓето се раѓаат со позитивна и потврдна самоориентација, која постои во раната адолесценција сѐ до 13-тата година. По 13-тата година, самоевалуацијата започнува постепено да слабее како резултат на криза на сопствениот идентетитет (12, 13). Во текот на овој период, позитивното јас, формирано во раното детство, станува автоматско и интернализирано во претставата за себе поради прекумерна практика. Според тоа, иако тенденцијата на индивидуата за самоафирмација не е свесно очигледна како резултат на растењето, сепак се рефлектира на еден автоматски, несвесен и имплицитен начин, којшто покажува многу имплицитни феномени за самопочитувањето. Затоа, процесот на формирање позитивна самоевалуација кај глувите/наглувите студенти кој започнува во детството, постепено се интернализира во нивната претстава за себе по пубертетот, и така влијае на нивното однесување.
Резултатите исто така ги откриваат разликите според полот кај глувите/наглувите студенти при имплицитното самопочитување. Релевантни истражувања сугерираат дека личните особини на глувите/наглувите студенти исто така се различни во однос на полот (14, 15). Според овие истражувања, повеќето машки се екстровертни и авантуристи, додека повеќето женски се интровертни и анксиозни со нестабилни емоции (16). Овие разлики во личните особини можат да влијаат на нивната експлицитна самоевалуација. Особините на личноста на машките се релативно постабилни; по долгорочно искуство, оваа експлицитна самоевалуација постепено и незабележливо ќе влијае на нивната имплицитна самоевалуација. Затоа имплицитното самопочитување на глувите/наглуви машки е различна од слично поставените женски. Згора на тоа, логичен заклучок е дека креирањето инфериорно, имплицитно самопочитување кај женските се должи на наметнатите ограничувања на нејзината улога во кинеското општество, како и на ослабените комуникациски вештини. Од друга страна, и покрај ослабените комуникациски вештини кај машкото, неговата иницијатива, решителноста и социјалната супериорност му даваат посилно имплицитно самопочитување.
Greenberg и сор. (17) велат дека самопочитувањето е продукт на индивидуалната адаптација во културната средина, која има ублажувачки ефект на анксиозноста. Генерално, личноста со повисока самопочит покажува подобар статус на менталното здравје. Многу истражувања покажуваат дека не е тесна врската меѓу имплицитното самопочитување и експлицитното самопочитување, така што некои генерално претпочитаат да веруваат дека имплицитното самопочитување и експлицитното самопочитување се независни, што е во согласност со механизмот на двоен однос. Исто така, многу истражувања доаѓаат до заклучок дека е поверојатно на имплицитното самопочитување да влијаат надворешни фактори, а имплицитното и експлицитното самопочитување предвидуваат дискретно бихевијорално изразување на индивидуите. На пример, истражувачите доаѓаат до заклучок дека имплицитното самопочитување не е поврзано со нивото на анксиозност пријавено од страна на индивидуите, туку дека на анксиозниот статус влијае невербалното однесување (18). Слично, авторите не наоѓаат корелација меѓу мерењата со SDS-R и со IAT, што значи дека индексот од IAT не е поврзан со резултатот од SDS-R. Ова сугерира дека односот меѓу нивото на имплицитно самопочитување и депресијата кај глувите/наглувите лица не е значајно.
|
|
Surprisingly, on IAT measures of self-esteem, scores are higher for males than for females, but there are no significant differences in explicit measures. This result differs from that of previous esteem-IAT research in that there was no significant difference between esteem-IAT scores for hearing males and females (6, 8, 9). Further, the esteem-IAT scores were marginally higher for women than for men (10). A possible explanation for the effect on implicit, but not explicit self-esteem, is that the explicit self-esteem of Deaf/hard of hearing students is always damaged by social comparison influence and the negative evaluations and attitudes of others. However, there were still positive self-attitude characterizations in their self-schema. This is probably because individual subjects have clear preferences to active feedback since childhood, just like a 5-month-old infant always prefers a smiling face rather than a non-smiling face (11). This indicates that humans are born with positive and affirmative self-orientation, which persists into early adolescence until they are 13 years old. After the age of 13, self-evaluation begins to weaken gradually as a result of self-identity crisis (12, 13). During this period, the positive self, formed in early childhood, becomes automatic and internalized into a self-schema because of excessive practice. This, although the individual tendency of self-affirmation is not obvious in consciousness as a result of aging, is still reflected in an automatic, unconscious and implicit way, which shows many implicit self-esteem phenomena. Therefore, the formation process of positive self-evaluation in the Deaf/hard of hearing students, which commences in childhood, gradually internalizes into their self-schema after puberty, and this affects their behavior.
The results also reveal gender differences in Deaf/hard of hearing students’ implicit self-esteem. Relevant studies suggest that the Deaf/hard of hearing students’ personality traits have gender differences as well (14, 15). According to these studies, most of the males are outgoing and adventurous, while most of the females are introvert and anxious with unstable emotions (16). These personality traits differences may impact their explicit self-evaluation. Male personality traits are relatively stable; after a long-term experience, this explicit self-evaluation will gradually and imperceptibly impact their implicit self-evaluation. Therefore, the implicit self-esteem of Deaf/hard of hearing males is different from that of similarly placed females. Moreover, the logical deduction is that the creation of inferior, implicit self-esteem in the female is due to the limitations imposed on her role in Chinese society, as also her impaired communication skills. On the other hand, despite male’s impaired communication skills, his initiative, resolve and social superiority have all given him stronger implicit self-esteem.
Greenberg et al. (17) interpret that self-esteem is a product of individual’s adaptation to culture environment, which has a buffering effect on anxiety. Generally, a person with higher self-esteem also shows a better mental health status. Many studies have found that the relation between implicit self-esteem and explicit self-esteem is not close; so, one generally tends to believe that implicit self-esteem and explicit self-esteem are independent, which is in agreement with the mechanism of the double attitude mode. Also, many studies find that implicit self-esteem is most likely to be affected by external factors, and implicit and explicit self-esteem predict discrete behavioral expressions of individuals. For example, researchers find that implicit self-esteem is not related to the level of anxiety reported by the individual, but to the anxiety status reflected by nonverbal behaviour (18). Similarly, the authors find no correlation between the measures of the SDS-R and the IAT, which means that the IAT index is not related to the scores in the SDS-R. This suggests that the relationship between the Deaf/hard of hearing students’ level of implicit self-esteem and depression is not significant.
|
1. Bat-Chava Y. Diversity of deaf identities. Am Ann Deaf 2000; 145(5):420-428.
2. Schlesinger H S A developmental model applied to problems of deafness. J Deaf Stud Deaf Educ 2000; 5(4):349-361.
3. Munoz-Bell I M, Ruiz M T. Empowering the deaf. Let the deaf be deaf. Journal of Epidemiological Community Health 2000; 54:40-44.
4. Mulcahy R T. Cognitive self-appraisal of depression and selfconcept: Measurement alternatives for evaluating affective states. Unpublished doctoral dissertation. Gallaudet University.12.Swann WB, Schroeder DG. The search for beauty and truth: a framework for understanding reactions to evaluations Personality and Social Psychology Bulletin 1995; 21(12): 1307-1318.
5. Abrams D, Hogg MA. Comments on the motivational status of self-esteem in social identity and intergroup discrimination. European Journal of Social Psychology 1988; 18:317-334.
6. Bosson JK, Swann WB, Jr, Pennebaker J W. Stalking the perfect measure of implicit self-esteem: the blind men and the elephant revisited?. J Pers Soc Psychol 2000; 79(4): 631-643.
7. Krause S, Back MD, Egloff B, et al.. Reliability of implicit self-esteem measures revisited. European Journal of Personality 2011; 25:239-251.
8. Greenwald AG, Farnham SD. Using the implicit association test to measure self-esteem and self-concept. J Pers Soc Psychol 2000; 79(6):1022-1038.
9. Greenwald AG, McGhee, DE, Schwartz J L. Measuring individual differences in implicit cognition: the implicit association test. J Pers Soc Psychol 1998; 74(6):1464-1480.
10. Karpinski A. Measuring self-esteem using the implicit association test: the role of the other. Pers Soc Psychol Bull 2004; 30(1): 22-34.
|
|
11. Swann WB, Schroeder DG. The search for beauty and truth: a framework for understanding reactions to evaluations Personality and Social Psychology Bulletin 1995; 21(12):1307-1318.
12. Baumeister RF. Esteem threat, self-regulatory breakdown, and emotional distress as factors in self-defeating behavior. Review of General Psychology 1997; 1:145-174.
13. Bushman BJ, Baumeister RF. Threatened egotism, narcissism, self-esteem, and direct and displaced aggression: does self-love or self-hate lead to violence?. J Pers Soc Psychol 1998; 75(1):219-229.
14. Garstecki DC, Erler SF. Older adult performance on the Communication Profile for the Deaf/hard of hearing: gender difference. J Speech Lang Hear Res 1999; 42(4):785-796.
15. Bailly D, Dechoulydelenclave MB, Lauwerier L. Hearing impairment and psychopathological disorders in children and adolescents. Review of the recent literature. Review. Encephale 2003; 29(4 Pt 1):329-337.
16. Crowe TV. Self-esteem scores among deaf college students: an examination of gender and parents' hearing status and signing ability. J Deaf Stud Deaf Educ 2003; 8(2): 199-206.
17. Greenberg J, Solomon S, Pyszczynski T, et al. Why do people need self-esteem? Converging evidence that self-esteem serves an anxiety-buffering function. J Pers Soc Psychol 1992; 63(6):913-922.
18. Egloff B, Schmukle SC. Predictive validity of an Implicit Association Test for assessing anxiety. J Pers Soc Psychol 2002; 83(6): 1441-1455.
19. Koole SL, Dijksterhuis A, Van Knippenberg A. What's in a name: Implicit self-esteem and the automatic self. Journal of Personality and Social Psychology 2001; 80:669–685.
|