JSER Policies
JSER Online
JSER Data
Frequency: quarterly
ISSN: 1409-6099 (Print)
ISSN: 1857-663X (Online)
Authors Info
- Read: 9334
СИНТАКСИЧЕН ДЕФИЦИТ КАЈ ДЕЦА СО СПЕЦИФИЧНО ЈАЗИЧНО НАРУШУВАЊЕ ВО СЛОВЕНЕЧКИОТ ЈАЗИК
Советодавен центар за деца, |
|
SYNTACTIC DEFICIT IN CHIDLDREN WITH SPECIFIC LANGUAGE IMPAIRMENT IN Marinka GROBLER
The Counseling Centre for Children, |
||
|
|
|
||
Резиме |
|
Abstract |
||
Целта на оваа студија е истражување за јазичните нарушувања што се манифестираат во словенечкиот јазик. Истражувањето се фокусира на јазичната обработка за да се детерминира синтаксичниот дефицит. Се предвиде дека децата со СЈН (специфично јазично нарушување) ќе наидат на тешкотии во јазикот кај сите елементи што ја означуваат синтаксичката зависност. |
|
The objective of this study is the research of specific language impairments as manifested in |
||
|
||||
|
|
|
||
Citation:Grobler M. Syntactic Deficit in Cidldren with Specific Language Impairment in Slovene Language. J Spec Educ Rehab 2006; 7(1-2):23-30. |
||||
|
||||
Клучни зборови: специфично јазично нарушување, синтаксичен дефицит, сложени реченици, комплексниреченици |
|
Kay words: specific language impairment, syntax, syntactic deficit, compound sentences, complex sentences |
Adresa za separatite: |
|
Address requests for reprint to: |
Marinka GROBLER |
|
Marinka GROBLER |
Советодавен центар за деца, |
|
The Counseling Centre for Children, |
Share Us
Journal metrics
- SNIP 0.059
- IPP 0.07
- SJR 0.13
- h5-index 7
- Google-based impact factor: 0.68
Related Articles
10 Most Read Articles
- PARENTAL ACCEPTANCE / REJECTION AND EMOTIONAL INTELLIGENCE AMONG ADOLESCENTS WITH AND WITHOUT DELINQUENT BEHAVIOR
- RELATIONSHIP BETWEEN LIFE BUILDING SKILLS AND SOCIAL ADJUSTMENT OF STUDENTS WITH HEARING IMPAIRMENT: IMPLICATIONS FOR COUNSELING
- EXPERIENCES FROM THE EDUCATIONAL SYSTEM – NARRATIVES OF PARENTS WITH CHILDREN WITH DISABILITIES IN CROATIA
- INOVATIONS IN THERAPY OF AUTISM
- REHABILITATION OF PERSONS WITH CEREBRAL PALSY
- THE DURATION AND PHASES OF QUALITATIVE RESEARCH
- HYPERACTIVE CHILD`S DISTURBED ATTENTION AS THE MOST COMMON CAUSE FOR LIGHT FORMS OF MENTAL DEFICIENCY
- DISORDERED ATTENTION AS NEUROPSYCHOLOGICAL COGNITIVE DISFUNCTION
- AUTISM AND TUBEROUS SCLEROSIS
- PEDAGOGICAL DIMENSIONS OF THE LEISURE