JSER Policies
JSER Online
JSER Data
Frequency: quarterly
ISSN: 1409-6099 (Print)
ISSN: 1857-663X (Online)
Authors Info
- Read: 11830
ВАЖНОСТА, ВЕРОДОСТОЈНОСТА И КОРИСНОСТА ОД ПРАШАЛНИКОТ ЗА ВОЗРАСТА И СТАДИУМИТЕ НА 6-ГОДИШНИЦИТЕ
Ајај СИНГ Универзитет во Орегон, САД |
|
VALIDITY, RELIABILITY AND UTILITY OF THE 6-YEAR AGES AND STAGES QUESTIONNAIRE
Ajay SINGH University of Oregon, USA |
Примено: 02.05.2015 |
|
Recived: 02.05.2015 |
Оваа дисертација е прифатена и одобрена со делумно исполнети услови од барањето за степенот доктор на науки на Институтот за дефектологија и клинички науки од: професор Џејн Сквирес, професор Мајкл Булис, професор Дебра Ајсерт, д-р Дебора Олсон и професор Џ. Ендру Берглунд. Оригиналните потписи на одобрението се на документот од Универзитетот, Факултетот во Орегон. |
|
This dissertation has been accepted and approved in partial fulfillment of the requirements for the requirements for the Doctor of Philosophy degree in the Department of Special Education and Clinical Sciences by: Professor Jane Squires, Professor Michael Bullis, Profes-sor Debra Eisert, Dr. Deborah Olson, and Professor J. Andrew Berglund. Original approval signatures are on file with the University of Oregon Graduate School. |
Резиме |
|
Abstract |
Вовед: Прашалникот за возраста и стадиумите (ПВС) е прашалник пополнет од родителите што може да се употреби како општа развојна алатка за скрининг, кој ги проценува петте развојни области: комуникација, груба моторика, фина моторика, решавање проблемски ситуации и лични способности за прила-годување, за деца на возраст од 1 до 66 месеци (1). Сега, откако е демонстрирана корисноста од ПВС во различни контексти, а присутен е и интересот на меѓународно ниво од покажаните придобивки од раната интервенција кај деца со пречки во развојот, дојде време да се прошири опсегот на возраста за ПВС. Истражувачите дизајнираа ПВС за 6-годишници како одговор на потребата од алатка за скрининг на деца кои се при-ближуваат на училишната возраст. |
|
Introduction: The Ages and Stages Questionnaire (ASQ), is a parent completed questionnaire that may be used as a general developmental screening tool, evaluating five developmental domains: communication, gross motor, fine motor, problem-solving, and personal adaptive skills, for children from ages of 1 to 66 months (1). Now that the usefulness of the ASQ has been demonstrated in many contexts, and international interest has been aroused by the demonstrated benefit of early intervention for children with developmental delays, the time has come to expand the age range of ASQ. Researchers have designed the 6-Year ASQ to answer the need for a screening tool for children approaching school age. |
Клучни зборови: Прашалник за развојот пополнет од родители, ПВС, важност, веродостојност, корисност, потврдна факторска анализа, прашалник за воз-раста и стадиумите на 6-годишниците, попреченост, развоен скрининг, рана идентификација, деца на училишна возраст. |
|
Keywords: Parent-completed Developmental Questionnaire, ASQ, Validity, Reliability, Utility, Confirmatory Factor Analysis, 6-Year Ages and Stages Questionnaire, Disability, Developmental Screening, Instruments, Early Identification, School-age Children. |
Адреса за кореспонденција: |
|
Corresponding address: |
Share Us
Journal metrics
- SNIP 0.059
- IPP 0.07
- SJR 0.13
- h5-index 7
- Google-based impact factor: 0.68
Related Articles
10 Most Read Articles
- PARENTAL ACCEPTANCE / REJECTION AND EMOTIONAL INTELLIGENCE AMONG ADOLESCENTS WITH AND WITHOUT DELINQUENT BEHAVIOR
- RELATIONSHIP BETWEEN LIFE BUILDING SKILLS AND SOCIAL ADJUSTMENT OF STUDENTS WITH HEARING IMPAIRMENT: IMPLICATIONS FOR COUNSELING
- EXPERIENCES FROM THE EDUCATIONAL SYSTEM – NARRATIVES OF PARENTS WITH CHILDREN WITH DISABILITIES IN CROATIA
- INOVATIONS IN THERAPY OF AUTISM
- THE DURATION AND PHASES OF QUALITATIVE RESEARCH
- REHABILITATION OF PERSONS WITH CEREBRAL PALSY
- HYPERACTIVE CHILD`S DISTURBED ATTENTION AS THE MOST COMMON CAUSE FOR LIGHT FORMS OF MENTAL DEFICIENCY
- DISORDERED ATTENTION AS NEUROPSYCHOLOGICAL COGNITIVE DISFUNCTION
- AUTISM AND TUBEROUS SCLEROSIS
- PEDAGOGICAL DIMENSIONS OF THE LEISURE