JSER Policies
JSER Online
JSER Data
Frequency: quarterly
ISSN: 1409-6099 (Print)
ISSN: 1857-663X (Online)
Authors Info
- Read: 6514
ШТО ЗНАЕМЕ ЗА „НАРУШУВАЊАТА ВО ПРИВРЗУВАЊЕТО“?
ПАТРИЦИЈАВЕЛОТИ1, СИМОНА ДИ ФОЛКО2, ЏУЛИО ЧЕЗАРЕ ЗАВАТИНИ2
1Институт за образовни науки, Универзитет Џенова, 2Институт за динамична и клиничка психологија, Универзитет Сапиенца, Рим |
|
WHAT WE KNOW ABOUT “ATTACHMENT DISORDERS” IN CHILDHOOD
Patrizia VELOTTI1, Simona DI FOLCO2, Giulio Cesare ZAVATTINI2
1Department of Educational Sciences, Universityof Genova 2Department of Dynamic and Clinical Psychology, Sapienza University of Rome |
||
Примено: 27.03.2013 Прифатено: 07.08.2013 UDK: 159.922.73-056.47
|
|
Recived:27.03.2013 Accepted:07.08.2013 Review Article |
||
|
|
|
||
Резиме |
|
Abstract |
||
|
|
|||
Современата носологија опишува реактивно нарушување во приврзувањето претставено од два различни видaнарушувања: реактивно нарушувањена приврзувањето, што се карактеризира со значително воздржано и емоционално повлечено однесување кон возрасните старатели, минимално барање поддршка или минимално реагирање на поддршката во време на вознемиреност, иневоздржано нарушување на социјалното вклучувањешто е претставено со неселективно социјално однесувањекое не е во рамките на конвенционалнатакултура и ги поминува социјалните граници во присуство на непознати возрасни лица. И двете нарушувања, без оглед на нивните различни фенотипи, се предизвикани од патогената средина на растење, повторливи промени на облиците за приврзување, социјално запоставување и лишување во првите години од животот. Оваа студија ги испитува современите дијагностички критериуми наведени во литературата што ги споредува дијагностичките класификации и се обидува да ја разбере етиологијата на нарушувањето. Постојат нерешени прашања во современата носологија, што значи дека квалитетот на доказите што ги подржуваат дијагностичките критериуми треба да се подобри. Овој труд заклучува дека, и покрај достапните современи дијагностички класификации, треба да се направат понатамошни лонгитудални студии за да се разбере еволуцијата на реактивното нарушување на приврзувањето и да се одделат неговите карактеристики од останатите психопатологии. |
|
Current nosology describes reactive attachment disorder as represented by two distinct disorders: reactive attachment disorder, characterized by markedly inhibited and emotionally withdrawn behavior toward adult caregivers, minimally seeking comfort or minimally responding to comfort in time of distress, and disinhibited social engagement disorder, which is represented by an indiscriminate social behavior, sanctioned from culture and which crosses social boundaries, in the presence of unfamiliar adults. Both disorders, despite their different phenotypes, are caused by a pathogenic caregiving environment, repeated changes of attachment figures, social neglect and deprivation in the first years of life. The article examines recent diagnostic criteria reported in the literature comparing diagnostic classifications and attempting to understand the etiology of the disorder. Unresolved questions exist in current nosology, which means that the quality of the evidence supporting the diagnostic criteria needs to be improved. This review concludes that, despite the currently available diagnostic classifications, future longitudinal studies should be conducted to assess the evolution of reactive attachment disorder over the time and to discriminate its features from other psychopathologies. |
||
|
||||
|
|
|
||
Citation: Velotti P, Di Folco S, Zavantini CG. What we Know About "Attachment Disorders" in Childhood. J Spec Educ Rehab 2013; 14(3-4):61-77. doi: 10.2478/JSER-2013-001110.2478 |
||||
Клучни зборови:реактивно нарушување на приврзувањето (РНП), дијагностички критериуми, приврзување |
|
Keywords:Reactive attachment disorder (RAD), diagnostic criteria, attachment |
||
|
|
|
||
Адреса за кореспонденција: Патриција ВЕЛОТИ, Институт за образовни науки, Универзитет Џенова, Корсо Подеста, 2, 16128 Џенова, Италија Е-пошта: patrizia.velotti@unige.it |
|
Corresponding Address: Patrizia Velotti Department of Educational Sciences, University of Genoa, Corso Podestà, 2, 16128 Genoa, Italy E-mail: patrizia.velotti@unige.it |
Share Us
Journal metrics
- SNIP 0.059
- IPP 0.07
- SJR 0.13
- h5-index 7
- Google-based impact factor: 0.68
Related Articles
10 Most Read Articles
- PARENTAL ACCEPTANCE / REJECTION AND EMOTIONAL INTELLIGENCE AMONG ADOLESCENTS WITH AND WITHOUT DELINQUENT BEHAVIOR
- RELATIONSHIP BETWEEN LIFE BUILDING SKILLS AND SOCIAL ADJUSTMENT OF STUDENTS WITH HEARING IMPAIRMENT: IMPLICATIONS FOR COUNSELING
- EXPERIENCES FROM THE EDUCATIONAL SYSTEM – NARRATIVES OF PARENTS WITH CHILDREN WITH DISABILITIES IN CROATIA
- INOVATIONS IN THERAPY OF AUTISM
- THE DURATION AND PHASES OF QUALITATIVE RESEARCH
- REHABILITATION OF PERSONS WITH CEREBRAL PALSY
- HYPERACTIVE CHILD`S DISTURBED ATTENTION AS THE MOST COMMON CAUSE FOR LIGHT FORMS OF MENTAL DEFICIENCY
- DISORDERED ATTENTION AS NEUROPSYCHOLOGICAL COGNITIVE DISFUNCTION
- AUTISM AND TUBEROUS SCLEROSIS
- PEDAGOGICAL DIMENSIONS OF THE LEISURE