JSER Policies
JSER Online
JSER Data
Frequency: quarterly
ISSN: 1409-6099 (Print)
ISSN: 1857-663X (Online)
Authors Info
- Read: 7846
ДОСТИГНУВАЊE И ИНКЛУЗИЈА НА УЧЕНИЦИТЕ СО И БЕЗ ПОСЕБНИ ОБРАЗОВНИ ПОТРЕБИ (ПОП)
ВО ПЕТТО ОДДЕЛЕНИЕ
Маркус ГЕБХАРД,
Сузан ШВАБ,
Матијас КРАМЕР,
Клицпера Барбара ГЕСТЕЈГЕР
Универзитет во Грац
Сектор за образование
Единица за посебно образование |
|
ACHIEVEMENT AND INTEGRATION OF STUDENTS WITH AND WITHOUT SPECIAL EDUCATIONAL NEEDS (SEN)
IN THE FIFTH GRADE
Markus GEBHARDT,
Susanne SCHWAB,
Mathias KRAMMER,
Klicpera Barbara GASTEIGER
Department of Education
Special Education Unit |
||
Примено: 05.02.2012
Прифатено: 28.05.2012
UDK: 376:37.091.212.7
|
|
Recived:05.02.2012
Accepted:28.05.2012
Original Article |
||
Резиме |
|
Abstract |
||
|
|
|
||
Во Штаерска 77.3% од сите ученици со посебни потреби се образовани во инклузивни училници. Во моментот не е многу познато ниту за успехот на овие ученици во училиштата или нивниот престој во одделенијата. Ова истражување испита 230 петто-одделенци од кои 43 со и 187 ученици без посебни образовни потреби (ПОП). Многу е важно да се забележи дека достапните податоци од ова истражување претставуваат прв бран на поголемо лонгитудинално истражување. Училишниот успех на учениците со ПОП беше рангиран за едно стандардно отстапување подолу од нивото на учениците без ПОП. Сите ученици се почувствуваа емотивно добро интегрирани во училиштето, меѓутоа, разликата во степенот на социјалната интеграција беше евидентна. Всушност, учениците со ПОП се изјаснија дека поретко се сложуваа добро со нивните соученици, за разлика од учениците без ПОП. |
|
In Styria 77.3% of all students with special needs are educated in integrated classrooms. Currently, it is not known much either about the school performance nor the active class participation of these students. This study examined 230 fifth grade students – 43 with and 187 students without special educational needs (SEN). Moreover, it is important to acknowledge that the available data for this study represents the first wave of larger longitudinal study. The school performance of the students with SEN ranged one standard deviation below the level of the students without SEN. All students felt emotionally well integrated in the school settings, but the differences in the degree of social integration were evident. In fact, the students with SEN mentioned that they got along well with their classmates less frequently than the students without SEN. |
||
|
|
|
||
Citation: Gebhardt M, Schwab S, Krammer M, Gasteiger BK. Achievement and Integration of Students with and without Special Educational Needs (Sen) in The Fifth Grade. J Spec Educ Rehab 2012; 13(3-4):7-19. doi: 10.2478/v10215-011-0022-6 |
||||
|
||||
Клучни зборови: посебни потреби, училиштен успех, интеграција. |
|
Keywords: Special Needs, School Performance, Integration |
||
|
|
|
||
|
|
|
||
Адреса за кореспонденција:
Маркус ГЕБХАРД
Merangasse 70 II, 8010 Грац, Австрија
E-пошта: markus.gebhardt@uni-graz.at |
|
Corresponding address:
Markus GEBHARDT
Merangasse 70 II, 8010 Грац, Австрија
E-mail: markus.gebhardt@uni-graz.at |
Share Us
Journal metrics
- SNIP 0.059
- IPP 0.07
- SJR 0.13
- h5-index 7
- Google-based impact factor: 0.68
Related Articles
10 Most Read Articles
- PARENTAL ACCEPTANCE / REJECTION AND EMOTIONAL INTELLIGENCE AMONG ADOLESCENTS WITH AND WITHOUT DELINQUENT BEHAVIOR
- RELATIONSHIP BETWEEN LIFE BUILDING SKILLS AND SOCIAL ADJUSTMENT OF STUDENTS WITH HEARING IMPAIRMENT: IMPLICATIONS FOR COUNSELING
- EXPERIENCES FROM THE EDUCATIONAL SYSTEM – NARRATIVES OF PARENTS WITH CHILDREN WITH DISABILITIES IN CROATIA
- INOVATIONS IN THERAPY OF AUTISM
- REHABILITATION OF PERSONS WITH CEREBRAL PALSY
- THE DURATION AND PHASES OF QUALITATIVE RESEARCH
- HYPERACTIVE CHILD`S DISTURBED ATTENTION AS THE MOST COMMON CAUSE FOR LIGHT FORMS OF MENTAL DEFICIENCY
- DISORDERED ATTENTION AS NEUROPSYCHOLOGICAL COGNITIVE DISFUNCTION
- AUTISM AND TUBEROUS SCLEROSIS
- PEDAGOGICAL DIMENSIONS OF THE LEISURE