JSER Policies
JSER Online
JSER Data
Frequency: quarterly
ISSN: 1409-6099 (Print)
ISSN: 1857-663X (Online)
Authors Info
- Read: 1147
ПРИМЕНА НА МЕТОДИ ЗА УЧEЊЕ ПОМОГНАТО ОД СОУЧЕНИЦИ ВО УЧИЛИШНИОТ СЕКТОР ЗА ПОСЕБНО ОБРАЗОВАНИЕ ВО НОВ ЗЕЛАНД |
|
CONSIDERING PEER ASSISTED LEARNING METHODS IN NEW ZEALAND’S SPECIAL NEEDS EDUCATION SECTOR |
||
Дона ИЈЕР
Open Polytechnic Велингтон, Нов Зеланд |
|
Donna IYER
Open Polytechnic Wellington, New Zealand
|
||
Примено:29.06.2011 Прифатено:24.07.2011 UDK: 364-787.7-056.26-053.26-053.2(931)
|
|
Recived: 29.06.2011 Accepted: 24.07.2011 Review article
|
||
Резиме |
|
Abstract |
||
|
|
|
||
Поради намалувањето на финансиското трошење во јавниот сектор, кое се пренесе и на учениците со посебни потреби, секторот за ран развој на децата и јавниот училишен систем во Нов Зеланд се под голем финансиски притисок. Насекаде во светот, методите на подучување од страна на соученици, се покажале како економични инструменти со докажан резултат во подобрување на едукативните и социјалните способности кај децата со пречки во развојот. Во Нов Зеланд, овие методи на подучување се прифаќаат релативно бавно. Целта на овој труд е да предложи методи на подучување од страна на соученици кои може да се земат предвид и да се применат од страна на секторот за ран развој на децата во Нов Зеланд, со цел да се даде поддршка на децата со пречка во развојот. Преку преглед на меѓународната литература, како реални опции се јавуваат туторството од страна на соученици, како и методите на туторство низ старосни граници. Согледано е дека подучувањето од страна на соученици како метод може да ги надополни конвенционалните методи на подучување.
|
|
With the cuts to the public spending in the education sector extending to even students with special needs, the early childhood education sector and the public school system in New Zealand are under significant financial pressure. Elsewhere in the world, peer assisted learning methods have been identified as cost effective instruments with proven efficacy in improving the educational and social outcomes of children with disabilities. In New Zealand, peer assisted learning methods have been relatively slow on the uptake. The aim of this paper is to suggest peer assisted learning methods that can be potentially considered and utilised by the New Zealand’s early childhood education sector to support students with special needs. Based on a review of the international literature, peer tutoring and cross-age tutoring methods appear viable options. It is observed that peer assisted learning methods can complement conventional teaching methods. |
||
Citation:Iyer D. Considering Peer Assisted Learning Methods in New Zealand’s Special Needs Education Sector. J Spec Educ Rehab 2011; 12(3-4):91-101. doi: 10.2478/v10215-011-0014-6 |
||||
|
||||
Клучни зборови: учење потпомогнато од соученик, зона на проксимален развој, интерсубјективност, Нов Зеланд |
|
Key words: peer assisted learning, special needs, zone of proximal development, inter-subjectivity, New Zealand. |
Адреса за кореспондеција: Дона ИЈЕР PO Box 5727, Lambton Quay, Велингтон 6145, Нов Зеланд. Е-пошта: iyerd@ymail.com |
|
Corresponding Address: Donna IYER PO Box 5727, Lambton Quay, Wellington 6145, New Zealand. Email: iyerd@ymail.com |
Share Us
Journal metrics
- SNIP 0.059
- IPP 0.07
- SJR 0.13
- h5-index 7
- Google-based impact factor: 0.68
Related Articles
10 Most Read Articles
- PARENTAL ACCEPTANCE / REJECTION AND EMOTIONAL INTELLIGENCE AMONG ADOLESCENTS WITH AND WITHOUT DELINQUENT BEHAVIOR
- RELATIONSHIP BETWEEN LIFE BUILDING SKILLS AND SOCIAL ADJUSTMENT OF STUDENTS WITH HEARING IMPAIRMENT: IMPLICATIONS FOR COUNSELING
- EXPERIENCES FROM THE EDUCATIONAL SYSTEM – NARRATIVES OF PARENTS WITH CHILDREN WITH DISABILITIES IN CROATIA
- INOVATIONS IN THERAPY OF AUTISM
- THE DURATION AND PHASES OF QUALITATIVE RESEARCH
- REHABILITATION OF PERSONS WITH CEREBRAL PALSY
- HYPERACTIVE CHILD`S DISTURBED ATTENTION AS THE MOST COMMON CAUSE FOR LIGHT FORMS OF MENTAL DEFICIENCY
- DISORDERED ATTENTION AS NEUROPSYCHOLOGICAL COGNITIVE DISFUNCTION
- AUTISM AND TUBEROUS SCLEROSIS
- PEDAGOGICAL DIMENSIONS OF THE LEISURE