JSER Policies
JSER Online
JSER Data
Frequency: quarterly
ISSN: 1409-6099 (Print)
ISSN: 1857-663X (Online)
Authors Info
- Read: 10911
3ТИ ДЕКЕМВРИ – МЕЃУНАРОДНИОТ ДЕН НА ЛИЦАТА СО ХЕНДИКЕП Ангелка ВЕЛКОСКА Универзитет „Св. Кирил и Методиј“ Филозофски факултет Институт за дефектологија Примено: 16.01.2011 Прифатено: 05.02.2011 UDK: 364.694-056.26(063) |
|
3RD OF DECEMBER – INTERNATIONAL DAY OF PERSONS WITH DISABILITIES Angelka VELKOSKA “Ss Cyril and Methodius” University Faculty of Philosophy Received: 16.01.2011 Accepted: 05.02.2011 |
|
|
|
Верни на традицијата и оваа година меѓународниот ден на лицата со инвалидност беше достојно одбележан на Филозофскиот факултет, во организација на Институтот за дефектологија. Манифестацијата започна со ликовна колонија во која учество зедоа децата од посебните основни училишта. Во неа децата преку цртање и изразување имаа можноста да се забавуваат, дружат и секако да го привлечат вниманието на присутните преку истакнување на своите можности и способности. Во официјалниот дел од манифестацијата свое обраќање имаа деканот на Филозофскиот факултет, проф. д-р Горан Ајдински, раководителот на Институтот за дефектологија доц. д-р Зоран Киткањ и Министерот за труд и социјална политика Џељаљ Бајрами. Во рамките на своите обраќања, говорниците зборуваа за тоа што досега се реализирало во рамките на воспитно-образовниот процес на лицата со инвалидност, за институционалната и вонинституционалната заштита која им се обезбедува на овие лица, за законските регулативи кои ги штитат правата на лицата со инвалидност, но и идните планови и активности кои мора да се преземат со цел да се унапреди целокупниот третман кон овие лица. Од страна на проф. д-р Љупчо Ајдински беше доделена наградата за студент на генерацијата на Институтот за дефектологија за 2005-2009 година, која оваа година и припадна на Христина Митрева. Културно забавниот дел беше успешно реализиран од страна на учениците од ПОУ „Св. Климент Охридски“ од Ново Село, Струмичко. До наредното одбележување на овој ден ни останува обврската постојано да работиме кон подобрување на едукативниот, клиничкиот и социо-економскиот дел на рехабилитацијата и создавање на услови за што поголемо вклучување на лицата со инвалидност во сите сфери на општеството. |
|
Faithful to the tradition, this year’s International Day of People with Disabilities was appropriately marked by the Faculty of Philosophy, organized by the In the official part of the event speeches were given by Prof Dr. Goran Ajdinski, the Dean of the Faculty of Philosophy, Doc. Dr. Zoran Kitkanj, the Head of the Institute of Special Education and Rehabilitation and Mr. Xhelal Bajrami, Minister of Labor and Social Politics. As part of their speeches, they highlighted what has been realized in the educational process of persons with disabilities, the institutional and non-institutional care provided to these individuals, the legal provisions that protect the rights of persons with disabilities, and the future plans and activities that must be taken in order to improve the overall treatment of them. Ljupco Ajdinski, PhD, awarded the prize for Student of the Generation of the Institute of Until the next celebration, we remain committed to continuously working toward improving the educational, clinical and socio-economic areas for rehabilitation and creating conditions for higher inclusion of persons with disabilities in all spheres of the society. |
Адреса за кореспонденција: Ангелка ВЕЛКОСКА Универзитет „Св. Кирил и Методиј“ Филозофски факултет Институт за дефектологија Бул. „Крсте Мисирков“ бб, 1000 Скопје, Р. Македонија е-маил: angelka_v@yahoo.com |
|
Corresponding Address: Angelka VELKOSKA “Ss Cyril and Methodius” University Faculty of Philosophy Institute of Special Education and Rehabilitation Krste Misirkov bb, 1000 Skopje Republic of Macedonia e-mail: angelka_v@yahoo.com |
Share Us
Journal metrics
- SNIP 0.059
- IPP 0.07
- SJR 0.13
- h5-index 7
- Google-based impact factor: 0.68
10 Most Read Articles
- PARENTAL ACCEPTANCE / REJECTION AND EMOTIONAL INTELLIGENCE AMONG ADOLESCENTS WITH AND WITHOUT DELINQUENT BEHAVIOR
- RELATIONSHIP BETWEEN LIFE BUILDING SKILLS AND SOCIAL ADJUSTMENT OF STUDENTS WITH HEARING IMPAIRMENT: IMPLICATIONS FOR COUNSELING
- EXPERIENCES FROM THE EDUCATIONAL SYSTEM – NARRATIVES OF PARENTS WITH CHILDREN WITH DISABILITIES IN CROATIA
- INOVATIONS IN THERAPY OF AUTISM
- THE DURATION AND PHASES OF QUALITATIVE RESEARCH
- REHABILITATION OF PERSONS WITH CEREBRAL PALSY
- HYPERACTIVE CHILD`S DISTURBED ATTENTION AS THE MOST COMMON CAUSE FOR LIGHT FORMS OF MENTAL DEFICIENCY
- DISORDERED ATTENTION AS NEUROPSYCHOLOGICAL COGNITIVE DISFUNCTION
- AUTISM AND TUBEROUS SCLEROSIS
- PEDAGOGICAL DIMENSIONS OF THE LEISURE