JSER Policies
JSER Online
JSER Data
Frequency: quarterly
ISSN: 1409-6099 (Print)
ISSN: 1857-663X (Online)
Authors Info
- Read: 15417
ЕДУКАТИВЕН СЕМИНАР ВО ВЕТЕРНИК |
| EDUCATIVE SEMINAR IN VETERNIK |
На 06.06.2008 година во Ветерник, место во близина на Нови Сад во Република Србија, беше одржан едукативен семинар на тема Комбинирана попреченост - придружни состојби, во организација на Домот за деца и младинци со оштетен развој и Медицинскиот факултет од Нови Сад. Семинарот беше наменет за сите здравствени работници кои имаат непосреден контакт и ги третираат децата со комбинирана попреченост: педијатри, физијатри, невролози, психијатри, како и за дефектолозите – специјалните едукатори од сите профили и психолозите. На семинарот учествуваа околу 70 учесници, чие внимание беше насочено кон: · Превенцијата на раѓањето деца со конгенитални аномалии и наследни болести. · Структурата на моторните нарушувања кај децата со интелектуална попреченост. · Улогата на сензорната интеграција во работата со лица со комбинирана попреченост. · Значењето на диференцијалната дијагноза на оштетувањето на слухот, на аутизмот и на аутизмот со оштетување на слухот. · Примената на отворената Монтесори-програма како алтернативна метода за лица со потешка попреченост на помлада возраст. · Едукацијата на семејството на член со комбинирана попреченост. · Prader-Willi-синдромот - проблематиката на придружните симптоми. · Интегралниот пристап во згрижувањето на лицата со Lesch-Nyhan-ов синдром. Претставник од нашата држава на овој семинар беше д-р Владимир Трајковски, вонреден професор при Универзитетот „Св. Кирил и Методиј“-Скопје, Филозофски факултет, Институт за дефектологија, кој вниманието на присутните гости го насочи на темата со која се претстави: Физиолошки абнормалности кај аутизмот. |
| On the 6th June 2008 in Veternik, a place near the city of Novi Sad in the Republic of Serbia, an educative seminar was held on the topic: Multiple disability-accompanied conditions, in organization of Hospice for children and youth with disability and the Medicine Faculty of city of Novi Sad. The seminar was intended for all medical stuff which has direct contacts and treats children with multiple disabilities: pediatricians, physiatrists, neurologists, psychiatrists as well as all profiles of special educators and rehabilitators and psychologists. About 70 subjects participated at the seminar, and it was spoken about: · Prevention of delivery of children with congenital abnormalities hereditary disorder; · Structure of motor impairments in children with intellectual disability; · The role of the sensory integration in work with persons with multiple disability; · The meaning of the differential diagnosis of hearing impairments, autism and autism with hearing impairments; · Application of open Montessori programme as alternative method for persons with severe disability on the younger age; · Education of the family of the member with multiple disability; · Prader-Willi syndrome- problems of the accompanied symptoms; · Integral approach in care for the persons with Lesch-Nyhan syndrome. Representative of our state at that seminar was Dr. Vladimir Trajkovski, associate professor at the “Ss Cyril and Methodius” University-Skopje, Faculty of Philosophy-Institute of Special Education and Rehabilitation, who directed the present guests’ attention on the topic which he presented: Physiological abnormalities in autism. |
Оливера РАШИЌ
Универзитет „Св. Кирил и Методиј” |
|
Olivera RASHIKJ
University "St. Cyril and Methodius" Institute of Special Education and Rehabilitation |
Share Us
Journal metrics
- SNIP 0.059
- IPP 0.07
- SJR 0.13
- h5-index 7
- Google-based impact factor: 0.68
10 Most Read Articles
- PARENTAL ACCEPTANCE / REJECTION AND EMOTIONAL INTELLIGENCE AMONG ADOLESCENTS WITH AND WITHOUT DELINQUENT BEHAVIOR
- RELATIONSHIP BETWEEN LIFE BUILDING SKILLS AND SOCIAL ADJUSTMENT OF STUDENTS WITH HEARING IMPAIRMENT: IMPLICATIONS FOR COUNSELING
- EXPERIENCES FROM THE EDUCATIONAL SYSTEM – NARRATIVES OF PARENTS WITH CHILDREN WITH DISABILITIES IN CROATIA
- INOVATIONS IN THERAPY OF AUTISM
- THE DURATION AND PHASES OF QUALITATIVE RESEARCH
- REHABILITATION OF PERSONS WITH CEREBRAL PALSY
- HYPERACTIVE CHILD`S DISTURBED ATTENTION AS THE MOST COMMON CAUSE FOR LIGHT FORMS OF MENTAL DEFICIENCY
- DISORDERED ATTENTION AS NEUROPSYCHOLOGICAL COGNITIVE DISFUNCTION
- AUTISM AND TUBEROUS SCLEROSIS
- PEDAGOGICAL DIMENSIONS OF THE LEISURE