JSER Policies
JSER Online
JSER Data
Frequency: quarterly
ISSN: 1409-6099 (Print)
ISSN: 1857-663X (Online)
Authors Info
- Read: 30538
ВТОР ФОРУМ НА СЕРВИСНИТЕ СЛУЖБИ
Jasmina IVANOVSKA
POU „Idnina“-Skopje |
| SECOND SERVICE PROVIDERS PLATFORM
Jasmina IVANOVSKA
POU "Idnina"-Skopje |
|
|
|
На 16 март 2007 година на Филозофскиот Факултет беше одржан вториот форум на сервисните служби во организација на Македонското научно здружение за аутизам и Европската асоцијација на обезбедувачи на услуги за лицата со пречки во развојот на кој беа поканети сите директори на установите за лица со пречки во развојот во Република Македонија и дел од невладиниот сектор. Главна цел на овој форум беше обединување на секторот кој се занимава со давање на услуги на лицата со пречки во развојот, споделување на информации и модели на добра практика, како и споделување на искуства од Европската унија. Форумот го отвори и со него раководеше претседателот на МНЗА доц. д-р Владимир Трајковски. Официјално добредојде на присутните им посакаа деканот на Филозофскиот факултет проф. д-р Трајан Гоцевски и господинот Luk Zelderloo-генерален секретар на EASPD. |
| On March 16, on Faculty of Philosophy was held second service providers forum organized by Macedonian Scientific Society for Autism (MSSA) and the European Association of Service providers for Persons with Disabilities (EASPD) on witch managers of service providers for people with disabilities and NGO's from Republic of Macedonia were invited. The aim of the seminar was to bring together the Macedonian service provision sector for people with disabilities, to share information and models of good practice and to provide participants with training about good practice from EU. |
|
|
|
|
|
|
Adresa za separatite: |
| Address requests for reprint to: |
Jasmina IVANOVSKA |
| Jasmina IVANOVSKA |
POU „Idnina“-Skopje |
| POU "Idnina"-Skopje |
Share Us
Journal metrics
- SNIP 0.059
- IPP 0.07
- SJR 0.13
- h5-index 7
- Google-based impact factor: 0.68
10 Most Read Articles
- PARENTAL ACCEPTANCE / REJECTION AND EMOTIONAL INTELLIGENCE AMONG ADOLESCENTS WITH AND WITHOUT DELINQUENT BEHAVIOR
- RELATIONSHIP BETWEEN LIFE BUILDING SKILLS AND SOCIAL ADJUSTMENT OF STUDENTS WITH HEARING IMPAIRMENT: IMPLICATIONS FOR COUNSELING
- EXPERIENCES FROM THE EDUCATIONAL SYSTEM – NARRATIVES OF PARENTS WITH CHILDREN WITH DISABILITIES IN CROATIA
- INOVATIONS IN THERAPY OF AUTISM
- THE DURATION AND PHASES OF QUALITATIVE RESEARCH
- REHABILITATION OF PERSONS WITH CEREBRAL PALSY
- HYPERACTIVE CHILD`S DISTURBED ATTENTION AS THE MOST COMMON CAUSE FOR LIGHT FORMS OF MENTAL DEFICIENCY
- DISORDERED ATTENTION AS NEUROPSYCHOLOGICAL COGNITIVE DISFUNCTION
- AUTISM AND TUBEROUS SCLEROSIS
- PEDAGOGICAL DIMENSIONS OF THE LEISURE