JSER Policies
JSER Online
JSER Data
Frequency: quarterly
ISSN: 1409-6099 (Print)
ISSN: 1857-663X (Online)
Authors Info
- Read: 24100
НАУЧНО СТРУЧНА ПОСЕТА
Наташа ЧИЧЕВСКА-ЈОВАНОВА Филозофски факултет-Скопје |
| EDUCATION-PROFESSIONAL VISIT OF THE UNIVERSITY “LA SAPIENZA”
Natasha CHICHEVSKA-JOVANOVA Faculty of Philosophy-Skopje |
|
|
|
Во рамките на меѓусебната научно стручна соработка меѓу Универзитетот “La Sapienza” во Рим и Универзитетот "Св. Кирил и Методиј# во Скопје, наставници од Институтот за дефектологија при Филозофскиот факултет во Скопје: д-р Љупчо Ајдински, м-р Наташа Чичевска-Јованова, м-р Даниела Димитрова-Радојичиќ и м-р Зоран Киткањ од 11 до 18 декември 2005 година престојувавме на Факултетот за специјална психологија во Рим. |
| Within the mutual scientific and professional cooperation between the La Sapienca University in Rome and Ss Cyril and Methodius University in Skopje, scholars from the Institute of Special Education and Rehabilitation at the Faculty of Philosophy in Skopje: Dr. Ljupcho Ajdinski, Mrs. Natasha Chichevska-Jovanovska, MA, Mrs. Daniela Dimitrova-Radojichikj, MA, and Mr. Zoran Kitkanj, MA, visited the Faculty of Special Psychology in Rome from 11 to 18 December 2005. |
Во текот на престојот, одржавме неколку предавања пред наставниците и студентите од трета и четврта година на спомнатиот факултет:
Предавањата предизвикаа интерес кај слушателите во преполнетата сала, се поставија голем број прашања и се разви плодна дискусија. |
| We held lectures in front of the scholars and the students of the third and the fourth year of the mentioned Faculty:
The lectures aroused interest of the students, a lot of questions were asked and there was fruitful discussion afterwards. |
Адреса за сепаратите: |
| Address requests for reprint to: |
Наташа Чичевска-Јованова |
| Natasha Chichevska-Jovanova |
Филозофски факултет |
| Faculty of Philosophy |
Share Us
Journal metrics
- SNIP 0.059
- IPP 0.07
- SJR 0.13
- h5-index 7
- Google-based impact factor: 0.68
10 Most Read Articles
- PARENTAL ACCEPTANCE / REJECTION AND EMOTIONAL INTELLIGENCE AMONG ADOLESCENTS WITH AND WITHOUT DELINQUENT BEHAVIOR
- RELATIONSHIP BETWEEN LIFE BUILDING SKILLS AND SOCIAL ADJUSTMENT OF STUDENTS WITH HEARING IMPAIRMENT: IMPLICATIONS FOR COUNSELING
- EXPERIENCES FROM THE EDUCATIONAL SYSTEM – NARRATIVES OF PARENTS WITH CHILDREN WITH DISABILITIES IN CROATIA
- INOVATIONS IN THERAPY OF AUTISM
- THE DURATION AND PHASES OF QUALITATIVE RESEARCH
- REHABILITATION OF PERSONS WITH CEREBRAL PALSY
- HYPERACTIVE CHILD`S DISTURBED ATTENTION AS THE MOST COMMON CAUSE FOR LIGHT FORMS OF MENTAL DEFICIENCY
- DISORDERED ATTENTION AS NEUROPSYCHOLOGICAL COGNITIVE DISFUNCTION
- AUTISM AND TUBEROUS SCLEROSIS
- PEDAGOGICAL DIMENSIONS OF THE LEISURE