НАУЧНО СТРУЧНА ПОСЕТА НА УНИВЕРЗИТЕТОТ “LA SAPIENZA” ВО РИМ-ИТАЛИЈА Наташа ЧИЧЕВСКА-ЈОВАНОВА Филозофски факултет-Скопје Институт за дефектологија | | EDUCATION-PROFESSIONAL VISIT OF THE UNIVERSITY “LA SAPIENZA” IN ROME, ITALY Natasha CHICHEVSKA-JOVANOVA Faculty of Philosophy-Skopje Institute of Special Education and Rehabilitation |
Во рамките на меѓусебната научно стручна соработка меѓу Универзитетот “La Sapienza” во Рим и Универзитетот "Св. Кирил и Методиј# во Скопје, наставници од Институтот за дефектологија при Филозофскиот факултет во Скопје: д-р Љупчо Ајдински, м-р Наташа Чичевска-Јованова, м-р Даниела Димитрова-Радојичиќ и м-р Зоран Киткањ од 11 до 18 декември 2005 година престојувавме на Факултетот за специјална психологија во Рим. За време на посетата се запознаме со организацијата, наставниот план и програмите, изведувањето на теоретската и практичната настава на Факултетот за специјална психологија, како и со целосната организациона структура на Универзитетот. Исто така домаќините овозможија посета на неколку институции за третман на деца и младинци попречени во психичкиот развој: редовно основно училиште во кое има вклучено деца со лесна попреченост во развојот, стан во станбена зграда каде се сместени шест лица со Down-синдром и една институција за згрижување и работна терапија на лица со тешка попреченост. | | Within the mutual scientific and professional cooperation between the La Sapienca University in Rome and Ss Cyril and Methodius University in Skopje, scholars from the Institute of Special Education and Rehabilitation at the Faculty of Philosophy in Skopje: Dr. Ljupcho Ajdinski, Mrs. Natasha Chichevska-Jovanovska, MA, Mrs. Daniela Dimitrova-Radojichikj, MA, and Mr. Zoran Kitkanj, MA, visited the Faculty of Special Psychology in Rome from 11 to 18 December 2005. During the visit we got to know the organization, the curriculum and the syllabuses, the theoretical studies and practical training at the Faculty of Special Psychology, as well as the organizational structure of the University. The hosts enabled us to visit several institutions for treatment of children and youth psychic and developmental disabilities: regular primary school in which children with easy developmental disabilities are included, a flat in a block of flats where six people with Down syndrome were accommodated and one institution for care and work therapy of people with hard disabilities. |