JSER Policies
JSER Online
JSER Data
Frequency: quarterly
ISSN: 1409-6099 (Print)
ISSN: 1857-663X (Online)
Authors Info
- Read: 3357
Зоран КИТКАЊ
ПРОСЛАВА НА ДЕНОТ НА ХЕНДИКЕПИРАНИТЕ
На ден 03. 12. 1999 година на Филозофскиот факултет во Скопје во големиот амфитеатар Институтот за дефектологија како и секоја година традиционално го одбележа денот на хендикепираните 3 ДЕКЕМВРИ.
За значењето на овој ден, за активностите реализирани во текот на годината и за потребата од информирањето на јавноста за пролемите што ги тиштат лицата со пречки во развојот зборуваше асистентот Зоран Киткањ. На прославата покрај вработените на Филозофскиот факултет присуствуваа гости од ресорните министерства за здравство, образование и труд и социјална политика, претставник на Амбасадата на Република Кина Тајван, претставници од Педагошкиот завод на Македонија, Заводот за унапредување на социјални дејности, претставници од инвалидските организации како и претставници од посебните основни и средни училишта и установите за рехабилитација од Скопје и од внатрешноста.
На прославата група студенти ги презентираа предлог мерките за Националната стратегија за спроведување на стандардните правила за изедначување на можностите на хендикепираните лица изготвени од страна на вработените при Институтот за дефектологија.
На прославата беше приредена и културно-забавна програма од страна на учениците од Центарот за образование и рехабилитација "Св. Наум Охридски"-Скопје.
Share Us
Journal metrics
- SNIP 0.059
- IPP 0.07
- SJR 0.13
- h5-index 7
- Google-based impact factor: 0.68
10 Most Read Articles
- PARENTAL ACCEPTANCE / REJECTION AND EMOTIONAL INTELLIGENCE AMONG ADOLESCENTS WITH AND WITHOUT DELINQUENT BEHAVIOR
- RELATIONSHIP BETWEEN LIFE BUILDING SKILLS AND SOCIAL ADJUSTMENT OF STUDENTS WITH HEARING IMPAIRMENT: IMPLICATIONS FOR COUNSELING
- EXPERIENCES FROM THE EDUCATIONAL SYSTEM – NARRATIVES OF PARENTS WITH CHILDREN WITH DISABILITIES IN CROATIA
- INOVATIONS IN THERAPY OF AUTISM
- REHABILITATION OF PERSONS WITH CEREBRAL PALSY
- THE DURATION AND PHASES OF QUALITATIVE RESEARCH
- HYPERACTIVE CHILD`S DISTURBED ATTENTION AS THE MOST COMMON CAUSE FOR LIGHT FORMS OF MENTAL DEFICIENCY
- DISORDERED ATTENTION AS NEUROPSYCHOLOGICAL COGNITIVE DISFUNCTION
- AUTISM AND TUBEROUS SCLEROSIS
- PEDAGOGICAL DIMENSIONS OF THE LEISURE