JSER Policies
JSER Online
JSER Data
Frequency: quarterly
ISSN: 1409-6099 (Print)
ISSN: 1857-663X (Online)
Authors Info
- Read: 3315
Владимир ТРАЈКОВСКИ
ОДРЖАНИ ПРВИТЕ “СТУДЕНТСКИ ДЕФЕКТОЛОШКИ ДЕНОВИ”
(Продолжение од предходниот број)
Вељановска А.
"КОМПЕЗАЦИЈА КАЈ СЛЕПИТЕ И СЛАБОВИДНИТЕ ЛИЦА"
Појдовна основа во процесот на рехабилитацијата на лицата со оштетен вид преставува личноста како биопсихосоцијална структура. Оштетување на видот е агенс што доведува до нарушување на рамнотежата на таа структура. Компезацијата игра многу важна улога во повторното воспоставување на рамнотежата. Бидејќи оштетување на видот, особено слепилото доведува до тоа да ваквото лице не ги задоволува општествените барања, па ни сопствените потреби, се развиваат компезаторски механизми со кои целиот состав на адаптација се стреми кон реорганизација со нови принципи, се изнаоѓаат нови, заобиколни процеси на развој, што станува замена или дополнување на оштетените функции поради загубата на видот.
Ј. КОЦЕВА, В. КАСАПИНОВА
"РАНО ОТКРИВАЊЕ НА ОШТЕТЕНОСТА НА СЛУХОТ КАЈ ДЕЦАТА"
За испитување на слухот кај малите деца е неопходно потребно да се одберат аудиометриски методи со кој се тестира не само периферниот дел од аудитивниот систем, туку и поцентрални делови, вклучувајќи ги повисоките нивоа на овој систем. Досегашните студии за испитување на слухот кај предучилишните деца во Аудиолошкиот Центар при Клиниката за уво, нос и грло укажува дека е неоходно потребно да се спроведат објективни аудиметриски тестови како што се отоакустичните емисии (ОАЕ) и методите на аудитивни одговори на мозочното стебло (АБР).
Share Us
Journal metrics
- SNIP 0.059
- IPP 0.07
- SJR 0.13
- h5-index 7
- Google-based impact factor: 0.68
10 Most Read Articles
- PARENTAL ACCEPTANCE / REJECTION AND EMOTIONAL INTELLIGENCE AMONG ADOLESCENTS WITH AND WITHOUT DELINQUENT BEHAVIOR
- RELATIONSHIP BETWEEN LIFE BUILDING SKILLS AND SOCIAL ADJUSTMENT OF STUDENTS WITH HEARING IMPAIRMENT: IMPLICATIONS FOR COUNSELING
- EXPERIENCES FROM THE EDUCATIONAL SYSTEM – NARRATIVES OF PARENTS WITH CHILDREN WITH DISABILITIES IN CROATIA
- INOVATIONS IN THERAPY OF AUTISM
- REHABILITATION OF PERSONS WITH CEREBRAL PALSY
- THE DURATION AND PHASES OF QUALITATIVE RESEARCH
- HYPERACTIVE CHILD`S DISTURBED ATTENTION AS THE MOST COMMON CAUSE FOR LIGHT FORMS OF MENTAL DEFICIENCY
- DISORDERED ATTENTION AS NEUROPSYCHOLOGICAL COGNITIVE DISFUNCTION
- AUTISM AND TUBEROUS SCLEROSIS
- PEDAGOGICAL DIMENSIONS OF THE LEISURE