JSER Policies
JSER Online
JSER Data
Frequency: quarterly
ISSN: 1409-6099 (Print)
ISSN: 1857-663X (Online)
Authors Info
- Read: 3380
Владимир ТРАЈКОВСКИ
ПОТПИШАН ПРОТОКОЛ ЗА СОРАБОТКА ВО ОБЛАСТА НА ДЕФЕКТОЛОГИЈАТА ПОМЕЃУ ФИЛОЗОФСКИОТ ФАКУЛТЕТ-СКОПЈЕ И ДЕФЕКТОЛОШКИОТ ФАКУЛТЕТ-БЕЛГРАД
Филозофскиот факултет во Скопје и Дефектолошкиот факултет од Белград потпишаа Протокол за соработка во доменот на високошколското образование и научно-истражувачката дејност во областа на дефектолошката теорија и практика. Протоколот кој го потпишаа деканите на двата факултета Проф. д-р Трајан Гоцевски и Проф. д-р Слободан Јакулиќ, предвидува меѓусебна размена на наставници, соработници, студенти, како и постдипломци и докторати, меѓусебна размена на стручна и научна литература, а пред сî, на учебници, како и магистерски трудови и докторски дисертации одбранети на овие факултети од областа на дефектологијата. Протоколот предвидува и заедничка работа и соодветни облици на соработка на стручни и научни проекти и учество на советувањата, симпозиумите и на други научни и стручни собири, што ги организираат овие факултетои и што учествуваат во нив.
Протоколот за соработка меѓу Филозофскиот и Дефектолошкиот факултет уследи по потпишувањето на Договорот за образовна, научна и културна соработка помеѓу Универзитетот “Св. Кирил и Методиј” од Скопје и Универзитетот во Белград.
Share Us
Journal metrics
- SNIP 0.059
- IPP 0.07
- SJR 0.13
- h5-index 7
- Google-based impact factor: 0.68
10 Most Read Articles
- PARENTAL ACCEPTANCE / REJECTION AND EMOTIONAL INTELLIGENCE AMONG ADOLESCENTS WITH AND WITHOUT DELINQUENT BEHAVIOR
- RELATIONSHIP BETWEEN LIFE BUILDING SKILLS AND SOCIAL ADJUSTMENT OF STUDENTS WITH HEARING IMPAIRMENT: IMPLICATIONS FOR COUNSELING
- EXPERIENCES FROM THE EDUCATIONAL SYSTEM – NARRATIVES OF PARENTS WITH CHILDREN WITH DISABILITIES IN CROATIA
- INOVATIONS IN THERAPY OF AUTISM
- REHABILITATION OF PERSONS WITH CEREBRAL PALSY
- THE DURATION AND PHASES OF QUALITATIVE RESEARCH
- HYPERACTIVE CHILD`S DISTURBED ATTENTION AS THE MOST COMMON CAUSE FOR LIGHT FORMS OF MENTAL DEFICIENCY
- DISORDERED ATTENTION AS NEUROPSYCHOLOGICAL COGNITIVE DISFUNCTION
- AUTISM AND TUBEROUS SCLEROSIS
- PEDAGOGICAL DIMENSIONS OF THE LEISURE