JSER Policies
JSER Online
JSER Data
Frequency: quarterly
ISSN: 1409-6099 (Print)
ISSN: 1857-663X (Online)
Authors Info
- Read: 3109
Веле БЛАГИН
СТУДИСКИ ПРЕСТОЈ НА СТУДЕНТИ И НАСТАВНИЦИ ОД ИНСТИТУТОТ ЗА ДЕФЕКТОЛОГИЈА ПРИ ФИЛОЗОФСКИОТ ФАКУЛТЕТ-СКОПЈЕ ВО ХОЛАНДИЈА
По покана на установата за глуви и наглуви лица Ettatha од Woorbyrg и установата за ментално ретардирани лица Craenburg од Noordoop-Холандија а по посредување и предлог на D-r Robert Nepls поранешен преставник на Светската здраствена организација во Македонија и неговата сопруга од 04-13.11.1997 година беше реализиран студиски престој на група студенти, асистенти и наставници од Институтот за дефектологија при Филозофскиот факултет во Скопје.
Престојот на студиската група во Холандија успешно беше реализиран благодарејќи на срдечноста, гостопримството и обезбеденото бесплатно сместувањето и исхрана од страна на установите Ettatha и Craenburg, како и финансиската помош за патни трошоци на групата до Холандија од страна на Институтот отворено општество во Македонија и Министерството за наука на Македонија.
За време на престојот беа посетени повеќе установи, а беше остварена средба и со повеќе личности што се вклучени во третманот на лицата со пречки во развојот од повеќе аспекти.*
Share Us
Journal metrics
- SNIP 0.059
- IPP 0.07
- SJR 0.13
- h5-index 7
- Google-based impact factor: 0.68
10 Most Read Articles
- PARENTAL ACCEPTANCE / REJECTION AND EMOTIONAL INTELLIGENCE AMONG ADOLESCENTS WITH AND WITHOUT DELINQUENT BEHAVIOR
- RELATIONSHIP BETWEEN LIFE BUILDING SKILLS AND SOCIAL ADJUSTMENT OF STUDENTS WITH HEARING IMPAIRMENT: IMPLICATIONS FOR COUNSELING
- EXPERIENCES FROM THE EDUCATIONAL SYSTEM – NARRATIVES OF PARENTS WITH CHILDREN WITH DISABILITIES IN CROATIA
- INOVATIONS IN THERAPY OF AUTISM
- REHABILITATION OF PERSONS WITH CEREBRAL PALSY
- THE DURATION AND PHASES OF QUALITATIVE RESEARCH
- HYPERACTIVE CHILD`S DISTURBED ATTENTION AS THE MOST COMMON CAUSE FOR LIGHT FORMS OF MENTAL DEFICIENCY
- DISORDERED ATTENTION AS NEUROPSYCHOLOGICAL COGNITIVE DISFUNCTION
- AUTISM AND TUBEROUS SCLEROSIS
- PEDAGOGICAL DIMENSIONS OF THE LEISURE