ЕФЕКТИТЕ ОД УПОТРЕБАТА НА АУДИОВИЗУЕЛНИ ПОМАГАЛА НАСПРОТИ СЛИКИ ПРИ УЧЕЊЕ СТРАНСКИ ЈАЗИК КАЈ ЛИЦА СО ЛЕСНА ИНТЕЛЕКТУАЛНА ПОПРЕЧЕНОСТ

 

Захра Садат НУРИ
Мохамед Таџи ФАРВАРДИН

Оддел за предавање англиски јазик, Ахваз Бренч,
Исламски универзитет Азад,
Ахваз, Иран

 

THE EFFECT OF USING AUDIO-VISUAL AIDS VERSUS PICTURES ON FOREIGN LANGUAGE VOCABULARY LEARNING OF INDIVIDUALS WITH MILD INTELLECTUAL DISABILITY

 

Zahra Sadat NOORI
Mohammad Taghi FARVARDIN

Department of English Language Teaching, Ahvaz Branch,
Islamic Azad University,
Ahvaz, Iran

 

Примено: 26.10.2015
Прифатено: 15.12.2015
UDK: 159.922.72:37.091.33-028.17/.22

 

 

Recived: 26.10.2015
Accepted: 15.12.2015
Original article


 

Резиме

 


 

Abstract

 

Целта на овој труд е да ги истражи ефектите од употребата на аудиовизуелни помагала и слики при учење странски јазик кај лицата со лесна интелектуална попреченост.
Методологија: За таа цел, кај споредбената група беше изведено квазиекспериментално истражување со пред и посттестирање. Учесници беа 16 лица со лесна интелектуална попреченост кои живеат во Центарот за интелектуално попречени лица во Дезфул, Иран. Сите беа машки на возраст од 20 до 30 години. Мајчин јазик им е персискиот и немаа ни-каква англиска основа. За да се осигураме дека сите учесници се со ист коефициент на интелигенција, беше спроведен стан-дарден IQ-тест, т.н. Colored Progressive Matrices тест. Потоа учесниците беа поделе-ни по случаен избор на две експериментал-ни групи; едната група добиваше инструк-ции со аудиовизуелни помагала, додека другата група беше подучувана преку сли-ки. Третманот траеше четири недели, 20 сесии. Се работеше со пакет од 60 англиски зборови избрани од англискиот пакет наречен „Умно дете“.
По третманот, учесниците полагаа посттест кој се состоеше од 40 збора случајно избра-ни од истражувачот од постојните 60 збора.
Резултати: Резултатите од У-тестот на Мен-Витни покажаа дека употребата на ау-дио-визуелни помагала е поефективна од сликите при учење странски јазик кај лица со лесна интелектуална попреченост.
Заклучок: Може да се заклучи дека упо-требата на аудиовизуелни помагала може да биде поефективна од сликите при учење странски јазик кај лицата со лесна интелек-туална попреченост.

 

 

This study aimed to examine the effect of using audio-visual aids and pictures on foreign language vocabulary learning of individuals with mild intellectual disability.
Method: To this end, a comparison group quasi-experimental study was conducted along with a pre-test and a post-test. The participants were 16 individuals with mild intellectual disability living in a center for mentally disabled individuals in Dezfoul, Iran. They were all male individuals with the age range of 20 to 30. Their mother tongue was Persian, and they did not have any English background. In order to ensure that all participants were within the same IQ level, a standard IQ test, i.e. Colored Progressive Matrices test, was run. Afterwards, the participants were randomly assigned to two experimental groups; one group received the instruction through audio-visual aids, while the other group was taught through pictures. The treatment lasted for four weeks, 20 sessions on aggregate. A total number of 60 English words selected from the English package named 'The Smart Child' were taught.
After the treatment, the participants took the posttest in which the researchers randomly selected 40 words from among the 60 target words.
Results: The results of Mann-Whitney U-test indicated that using audio-visual aids was more effective than pictures in foreign language vocabulary learning of individuals with mild intellectual disability.
Conclusions: It can be concluded that the use of audio-visual aids can be more effective than pictures in foreign language vocabulary learning of individuals with mild intellectual disability.


Citation: Noori ZS, Farvardin MT. The effect of using audio-visual aids versus pictures on foreign languaga vocabulary learning of individuals with mild intellectual disability. J Spec Educ Rehab 2016; 17(1-2):16-35. doi: 10.19057/jser.2016.1

   

Клучни зборови: лесна интелектуална попреченост, речник на втор јазик, аудиовизуелни помагала, слики

 


Keywords: mild intellectual disability; second language vocabulary; audio-visual aids; pictures


Адреса за кореспонденција:
Мохамед Таџи ФАРВАРДИН
Оддел за предавање англиски јазик, Ахваз Бренч,
Исламски универзитет Азад,
Голестан хајвеј, Фархант шахр, Ахваз, Иран
П.фах: 61349-37333
Мобилен: 00989333532121
Е-пошта: farvardin@iauahvaz.ac.ir

 


Corresponding address:
Mohammad Taghi FARVARDIN
Department of English Language Teaching, Ahvaz
Branch, Islamic Azad University
Golestan highway, Farhang shahr, Ahvaz, Iran. P.O. Box: 61349-37333
Mobile: 00989333532121
Email: farvardin@iauahvaz.ac.ir

 

Share

Follow Us



FacebookTwitterLinkedinWikiBlogger

Share Us

MySpaceTwitterStumbleuponGoogle BookmarksRedditLinkedInMixxRSS FeedPinterest
 

Journal metrics

Publish with JSER

Indexed in