ПРОЦЕНКА НА ПРОЕКТ ЗА
ИНТЕГРАЦИЈАТА НА УЧЕНИЦИТЕ СО ПОСЕБНИ ПОТРЕБИ ВО РАМКИТЕ НА ОБЕДИНЕТИТЕ НАЦИИ И РАБОТНИТЕ АГЕНЦИСКИ УЧИЛИШТА ВО ЈОРДАН
Хијам КАТАНАНИ
Ал-Балка Применет Универзитет, Солт, Јордан
|
|
PROJECT EVALUATION OF THE INTEGRATION OF STUDENTS WITH SPECIAL NEEDS IN THE UNITED NATIONS RELIEF AND WORK AGENCY SCHOOLS IN JORDAN
Hiyam KATANANI
Al-Balqa’ Applied University, Salt, Jordan.
|
Примено: 01.11.2017
Прифатено: 27.02.2018
|
|
Recived: 01.11.2017
Accepted: 27.02.2018 Orginal article
|
Резиме
|
|
Abstract
|
Вовед: Секое искуство или секој проект има потреба од проценка на неговиот успех или неуспех и опсегот на достигнување на посакуваната цел, како и степенот на сати- сфакција, слабостите на оние кои ја поддр- жуваат и нејзините корисници.
|
|
Introduction: Any experience or any project needs to assess its success or failure, and the extent to which the desired objectives are accomplished, and the degree of satisfaction and weakness of those who support it and its beneficiaries.
|
Цели: Истражувањето има цел да го процени Проектот за интеграција на учениците со посебни потреби во рамките на Обединетите нации за олеснување и работните агенциски (UNRWA) училишта во Јордан заедно со целта да се придонесе во развојот на програмата. Затоа, има потреба од такво истражување кое ќе ги нагласи некои од аспектите на програмата на оние кои ја предводат нејзинатапримена.
|
Objectives: The study aims at evaluating the project of integration of students with special needs in the United Nations Relief and Work Agency (UNRWA) schools in Jordan along with the aim to contribute to program development. Hence, there is a need for such a study that sheds light on some aspects of the program by those in charge of its application.
|
Методи: Во ова истражување се користи дескриптивниот, аналитичкиот пристап. Примерокот се состои од 90 жени кои се вработени како директори на училишта, ре- довни наставници и специјални едукатори.
|
Methods: The study uses the descriptive, analytical approach. The sample consisted of 90 females working as school principals, regular teachers and special education teachers.
|