JSER Policies
JSER Online
JSER Data
Frequency: quarterly
ISSN: 1409-6099 (Print)
ISSN: 1857-663X (Online)
Authors Info
- Read: 8664
ПРОЦЕНКА НА ПРОЕКТ ЗА ИНТЕГРАЦИЈАТА НА УЧЕНИЦИТЕ СО ПОСЕБНИ ПОТРЕБИ ВО РАМКИТЕ НА ОБЕДИНЕТИТЕ НАЦИИ И РАБОТНИТЕ АГЕНЦИСКИ УЧИЛИШТА ВО ЈОРДАН
Хијам КАТАНАНИ
Ал-Балка Применет Универзитет, Солт, Јордан |
|
PROJECT EVALUATION OF THE INTEGRATION OF STUDENTS WITH SPECIAL NEEDS IN THE UNITED NATIONS RELIEF AND WORK AGENCY SCHOOLS IN JORDAN
Hiyam KATANANI
Al-Balqa’ Applied University, Salt, Jordan. |
Примено: 01.11.2017 Прифатено: 27.02.2018 |
|
Recived: 01.11.2017 Accepted: 27.02.2018 Orginal article |
Резиме |
|
Abstract |
Вовед: Секое искуство или секој проект има потреба од проценка на неговиот успех или неуспех и опсегот на достигнување на посакуваната цел, како и степенот на сати- сфакција, слабостите на оние кои ја поддр- жуваат и нејзините корисници. |
|
Introduction: Any experience or any project needs to assess its success or failure, and the extent to which the desired objectives are accomplished, and the degree of satisfaction and weakness of those who support it and its beneficiaries. |
Цели: Истражувањето има цел да го проце- ни Проектот за интеграција на учениците со посебни потреби во рамките на Обединетите нации за олеснување и работните агенциски (UNRWA) училишта во Јордан заедно со целта да се придонесе во развојот на програмата. Затоа, има потреба од такво истражување кое ќе ги нагласи некои од аспектите на програмата на оние кои ја предводат нејзинатапримена. |
Objectives: The study aims at evaluating the project of integration of students with special needs in the United Nations Relief and Work Agency (UNRWA) schools in Jordan along with the aim to contribute to program development. Hence, there is a need for such a study that sheds light on some aspects of the program by those in charge of its application. |
|
Методи: Во ова истражување се користи дескриптивниот, аналитичкиот пристап. Примерокот се состои од 90 жени кои се вработени како директори на училишта, редовни наставници и специјални едукатори. |
Methods: The study uses the descriptive, analytical approach. The sample consisted of 90 females working as school principals, regular teachers and special education teachers. |
Резултати: Резултатите од истражувањето покажуваат дека наставниците и директорите имаат повисоко познавање кога станува збор за специјалната едукација, следствено на тоа, важноста за имплементација на основните принципи има поголем резултат кај гледиштето на директорите. Од перспективата на наставниците, имплементацијата на стратегиите кои тие треба да ги интегрираат во училиштата има понизок резултат на просечно ниво. |
Results: The research findings indicate that school teachers and principals possess a higher core knowledge when it comes to special education, simultaneously, the importance of basic principles needed for implementing the integration had also scored high from the school principals’ viewpoint. However, from the teachers’ perspective, implementing strategies required to support integration in schools had scored at the average level. |
Заклучок: Резултатите од целото истражу- вање даваат заклучок дека првата евалуација на UNRWA училиштата е успешна, иако има неколку пречки и тешкотии во поглед на апликацијата на стратегиите кои се потребни за да ја имплементираат инклузијата. |
Conclusion: The entire study’s results conclude that the first evaluation study of UNRWA school was successful in general, although there are some obstacles and difficulties encountered in the application of the strategies needed to implement the inclusion. |
Клучни зборови: евалуација на програма, познавањата на наставниците, познавањата на директорите, стратегии за интеграција, инклузивно образование. |
Keywords: program evaluation; teachers' knowledge; principal's knowledge; integration strategies; inclusive education. |
Адреса за кореспонденција: |
|
Corresponding address: |
Хијам КАТАНАНИ |
Hiyam Katanani |
|
Ал-Балка Применет Универзитет, Солт, Јордан |
P.O box number 144103 |
|
Крал Хусеин бизнис парк |
zip code 11814 |
|
Аман – Јандарова зграда |
the king Hussein business park |
|
4 кат бр.2 |
Amman -Jandaweel |
|
Email: hkatanani@bau.edu.jo |
building no. 4-floor no. 2 |
|
|
attention : salam salem |
|
|
Email: hkatanani@bau.edu.jo |
Share Us
Journal metrics
- SNIP 0.059
- IPP 0.07
- SJR 0.13
- h5-index 7
- Google-based impact factor: 0.68
10 Most Read Articles
- PARENTAL ACCEPTANCE / REJECTION AND EMOTIONAL INTELLIGENCE AMONG ADOLESCENTS WITH AND WITHOUT DELINQUENT BEHAVIOR
- RELATIONSHIP BETWEEN LIFE BUILDING SKILLS AND SOCIAL ADJUSTMENT OF STUDENTS WITH HEARING IMPAIRMENT: IMPLICATIONS FOR COUNSELING
- EXPERIENCES FROM THE EDUCATIONAL SYSTEM – NARRATIVES OF PARENTS WITH CHILDREN WITH DISABILITIES IN CROATIA
- INOVATIONS IN THERAPY OF AUTISM
- REHABILITATION OF PERSONS WITH CEREBRAL PALSY
- THE DURATION AND PHASES OF QUALITATIVE RESEARCH
- HYPERACTIVE CHILD`S DISTURBED ATTENTION AS THE MOST COMMON CAUSE FOR LIGHT FORMS OF MENTAL DEFICIENCY
- DISORDERED ATTENTION AS NEUROPSYCHOLOGICAL COGNITIVE DISFUNCTION
- AUTISM AND TUBEROUS SCLEROSIS
- PEDAGOGICAL DIMENSIONS OF THE LEISURE