JSER Policies
JSER Online
JSER Data
Frequency: quarterly
ISSN: 1409-6099 (Print)
ISSN: 1857-663X (Online)
Authors Info
- Read: 8436
СПОРЕДБА НА САМОЕФИКАСНОСТА И НАДЕЖТА МЕЃУ УЧЕНИЦИТЕ СО ПОТЕШКОТИИ ВО УЧЕЊЕТО И УЧЕНИЦИТЕ БЕЗ ПОТЕШКОТИИ ВО УЧЕЊЕТО
Мохамад ХОЏАТИ1 Мохамад АБАЗИ2
1Оддел за едукација, Сахнех Бренч, Универзитет „Исламик Азад“, Сахнех, Керманшах, Иран 2Оддел за едукација, Универзитет „Шахид Чмаран“, Ахваз, Иран |
|
COMPARISONS OF SELF-EFFICACY AND HOPE AMONG STUDENTS WITH AND WITHOUT LEARNING DISABILITIES
Mohammad HOJATI1 Mohammad ABBASI2
1Department of Education, Sahneh Branch, Islamic Azad University, Sahneh, Kermanshah , Iran. 2Department of Education, Shahid Chmaran University, Ahwaz , Iran. |
||
Примено: 17.01.2013 Прифатено: 03.03.2013 UDK: 159.953-057.874-056.36(55)
|
|
Recived: 17.01.2013 Accepted: 03.03.2013 Original Article |
||
|
|
|
||
Резиме |
|
Abstract |
||
|
|
|
||
Состојбата на потешкотии во учењето е доживотна состојба што влијае на академското функционирање, секојдневниот живот и на општествениот начин на живеење. Учениците со потешкотии во учењето често во академските и други подрачја постигнуваат под нивото, и најчесто со первазивни негативни последици. Ова истражување ја споредува самоефикасноста и надежта на ученици со потешкотии во учењето во 30 основни училишта (шесто одделение) со 30 нивни врсници без потешкотии во учењето. Беше користен дизајнот екс пост-фактум. Примерокот за статистичка анализа ги опфаќа сите ученици од основните училишта (шесто одделение) во Харсин, Иран, во текот на учебната 2012/2013 година. Учениците со потешкотии во учењето беа случајно избрани. Кај учениците со потешкотии во учењето, потешкотиите во учењето беа дијагностицирани со помош на Прашалникот за потешкотии во учењето од Колорадо. Учениците ги пополнија Векслеровата мемориска скала, Генералната скала за самоефикасност и Скалата за детска надеж. Податоците беа анализирани преку анализа на варијанса. За компјутерската обработка на дескриптивната статистика и анализата на варијанти, беше употребен статистичкиот пакет за општествените науки (SPSS 20). Беа забележани разлики меѓу групите во однос на самоефикасноста и надежта. Овој труд ја покажува важноста на улогата на самоефикасноста и надежта за учениците со потешкотии во учењето. |
|
Learning disability is a life-long condition that can affect academic functioning, everyday life and social life. In multiple areas, academic and other, students with LD often underachieve, and often with pervasive negative consequences. This study compared self-efficacy and hope in 30 elementary school (sixth grade) children with learning disabilities (LD) and 30 their peers without LD. An ex post facto design was used. Statistical population comprised of all students in elementary schools (sixth grade) in, Harsin, Iran, during the 2012-2013 academic year. Students with learning disabilities were randomly selected. The students with LD had been diagnosed by Colorado Learning Difficulties Questionnaire (CLDQ). The students completed the Wechsler Memory Scale, General Self-Efficacy Scale, and Children’s Hope Scale. Data were analyzed using analysis of variance. The Statistical Package for Social Sciences (SPSS 20) was used for computing descriptive statistics and analysis of variance. Differences were found between the groups on the self-efficacy and hope. The study demonstrated the important role of self-efficacy and hope for students with LD. |
||
|
|
|
||
Citation: Hojati M. Abbasi M. Comparisons of Self-Efficacy and Hope Among Students with and without Learning Disabilities. J Spec Educ Rehab 2013; 14(1-2):66-77. doi: 10.2478/v10215-011-0034-2 |
||||
|
||||
Клучни зборови: самоефикасност, надеж, потешкотии во учењето, Иран |
|
Keywords: Self-efficacy, hope, Learning Disabilities, Iran. |
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
Адреса за кореспонденција: Мохамад ХОЏАТИ Оддел за едукација, Сахнех Бренч, Универзитет „Исламик Азад“, Сахнех, Керманшах, Иран Тел: (+98) 918-3875388 Е-пошта: naser.h63@gmail.com |
|
Corresponding address: Mohammad HOJATI Department of Education, Sahneh Branch, Islamic Azad University, Sahneh, Kermanshah , Iran. Tel: (+98) 918-3875388 Email: naser.h63@gmail.com |
Share Us
Journal metrics
- SNIP 0.059
- IPP 0.07
- SJR 0.13
- h5-index 7
- Google-based impact factor: 0.68
10 Most Read Articles
- PARENTAL ACCEPTANCE / REJECTION AND EMOTIONAL INTELLIGENCE AMONG ADOLESCENTS WITH AND WITHOUT DELINQUENT BEHAVIOR
- RELATIONSHIP BETWEEN LIFE BUILDING SKILLS AND SOCIAL ADJUSTMENT OF STUDENTS WITH HEARING IMPAIRMENT: IMPLICATIONS FOR COUNSELING
- EXPERIENCES FROM THE EDUCATIONAL SYSTEM – NARRATIVES OF PARENTS WITH CHILDREN WITH DISABILITIES IN CROATIA
- INOVATIONS IN THERAPY OF AUTISM
- THE DURATION AND PHASES OF QUALITATIVE RESEARCH
- REHABILITATION OF PERSONS WITH CEREBRAL PALSY
- HYPERACTIVE CHILD`S DISTURBED ATTENTION AS THE MOST COMMON CAUSE FOR LIGHT FORMS OF MENTAL DEFICIENCY
- DISORDERED ATTENTION AS NEUROPSYCHOLOGICAL COGNITIVE DISFUNCTION
- AUTISM AND TUBEROUS SCLEROSIS
- PEDAGOGICAL DIMENSIONS OF THE LEISURE