JSER Policies
JSER Online
JSER Data
Frequency: quarterly
ISSN: 1409-6099 (Print)
ISSN: 1857-663X (Online)
Authors Info
- Read: 39541
ПРЕДГОВОР НА РЕДАКЦИЈАТА |
|
|
|
|
|
Почитувани читатели, |
||
|
|
|
Оваа година Институтот за дефектологија го прославува својот 20-годишен јубилеј. Дваесет години трновит пат во насока на едукација на студентите за една од најхуманите науки, а тоа, несомнено, е дефектологијата. Ова се години во кои се зацврстуваше позицијата на Институтот на мапата на институти на Филозофскиот факултет и на Универзитетот †Св. Кирил и Методиј∏ во Скопје за да прерасне во еден од највлијателните институти со силен импакт во регионални рамки. По тој повод планираме работно да го прославиме овој јубилеј со меѓународна конференција што ќе се одржи во хотел Метропол во Охрид од 17 до 19 октомври годинава. Повикот за пријавување на трудови е с¢ уште отворен и искрено ве поканувам активно да учествувате на оваа значајна конференција. Ваква е состојбата со првиот издвач на списанието и додека тој прогресивно го чекори својот пат во врвната наука, вториот издавач Сојузот на дефектолозите на Р. Македонија тоне во својата декаденција, одбива по втор пат да си ги заврши материјалните обврски преземени со договор и со тоа ја доведува под знак прашање неговата улога како издавач. Во меѓувреме започнува со издавање на стручно списание †Специјална едукација и рехабилитација∏, за што нашата редакција искрено им честита, но со тоа врши паралелизам во издаваштвото и како втор издавач си ги затвора вратите во нашето списание. На ова место сакам да се заблагодарам на соработката на два члена на редакцијата кои во минатиот број ги завршија своите работни обврски во редакцијата: Ирена Итова и Христина Митрева. Во овој број нивните позиции ги зазедоа Славица Тодорова, преведувач од англиски на македонски јазик и обратно, Александра Петковска-Анастасов, лектор по англиски јазик и Ана Петковска, технички секретар на редакцијата. На сите нив им посакувам успешна, плодна и долгогодишна работа во насока на подобрување на квалитетот на списанието.
родителитe на деца со пречки во развојот и нивната поддршка; влијанието на работата на специјалните едукатори и рехабилитатори во редовните училишта на односот со врсниците меѓу учениците со задоцнет развој и психосоцијалното влијание на оштетувањето на слухот на интерперсоналните односи на младите со оштетен слух во Нигерија. Во втората рубрика може да се прочита еден интересен труд под наслов: Развој на фината моторика и визуелно-моторната интеграција кај децата на предучилишна возраст. Во психолошката рубрика читателите ќе сретнат два труда за мерење на самопочитта кај глувите/наглувите студенти и за споредба на самоефикасноста и надежта меѓу учениците со тешкотии во учењето и учениците без тешкотии во учењето. Во новините од светот читателите ќе се запознаат со инклузија на децата со интелектуални и комбинирани пречки: приод на рехабилитацијата заснована во заедница во Индија. Во рубриката Вести и информации поместени се корисни информации за неделата на отворен пристап, за проектот од COST-ESSEA програмата, за соработката меѓу Ротари клубот од Скопје и МНЗА и најава за Четвртата меѓународна конференција што ќе се одржи во октомври, во Охрид. Во овој број има и апстракт од еден одбранет магистерски труд под наслов Бариери со кои се соочуваат младите лица со инвалидност во Република Македонија низ секојдневниот живот. Овој број завршува со редовните рубрики: Библиографија, Листа на рецензенти и Индекс на автори. |
||
|
||
|
||
Со почит, Главен и одговорен уредник, проф. д-р Владимир Трајковски |
EDITORIAL OFFICE PROLOGUE |
|
|
|
|
|
Dear readers, |
||
|
|
|
This year the At this point I would like to thank for the cooperation of two members of the editorial office that in the last edition completed their working duties: Irena Itova and Hristina Mitreva. In this edition their positions were taken by Slavica Petrovic translator from English to Macedonian and vice versa, Alexandra Petkovska Anastasov Lecturer in English Language and Ana Petkovska technical secretary of the editorial board. I wish them all a successful, fruitful and long-time work in order to improve the quality of the magazine. The fact that rejoices is that in this edition there are a number of international authors from the following countries: What would the readers read in this edition? The special education and rehabilitation section consists of three papers relating: the stress of parents of children with developmental disabilities and their support, the influence of the work of special educators and rehabilitation therapist in regular schools on the relationship between students with developmental disabilities and the psychosocial influence of the hearing impairment on interpersonal relationships of youths with hearing impairment in Nigeria. In the second section you can read an interesting thesis: Development of fine motor and visual-motor integration in children of preschool age. In the psychological section readers will meet two papers for measuring the self-esteem in the deaf / hard of hearing students and a comparison of the self-efficacy and hope between students with learning disabilities and students without learning difficulties. In the world news the readers will learn about the inclusion of children with intellectual and multiple disabilities: an approach of rehabilitation based on the community in In the news and information section there are useful information about Open Access week, about the project COST-ESSEA program, about the collaboration between the Rotary Club from |
||
|
||
|
||
Yours sincerely, Editor-in-Chief Prof. Dr. Vladimir Trajkovski |
Share Us
Journal metrics
- SNIP 0.059
- IPP 0.07
- SJR 0.13
- h5-index 7
- Google-based impact factor: 0.68
10 Most Read Articles
- PARENTAL ACCEPTANCE / REJECTION AND EMOTIONAL INTELLIGENCE AMONG ADOLESCENTS WITH AND WITHOUT DELINQUENT BEHAVIOR
- RELATIONSHIP BETWEEN LIFE BUILDING SKILLS AND SOCIAL ADJUSTMENT OF STUDENTS WITH HEARING IMPAIRMENT: IMPLICATIONS FOR COUNSELING
- EXPERIENCES FROM THE EDUCATIONAL SYSTEM – NARRATIVES OF PARENTS WITH CHILDREN WITH DISABILITIES IN CROATIA
- INOVATIONS IN THERAPY OF AUTISM
- THE DURATION AND PHASES OF QUALITATIVE RESEARCH
- REHABILITATION OF PERSONS WITH CEREBRAL PALSY
- HYPERACTIVE CHILD`S DISTURBED ATTENTION AS THE MOST COMMON CAUSE FOR LIGHT FORMS OF MENTAL DEFICIENCY
- DISORDERED ATTENTION AS NEUROPSYCHOLOGICAL COGNITIVE DISFUNCTION
- AUTISM AND TUBEROUS SCLEROSIS
- PEDAGOGICAL DIMENSIONS OF THE LEISURE