JSER Policies
JSER Online
JSER Data
	Frequency: quarterly
	ISSN: 1409-6099 (Print)
	ISSN: 1857-663X (Online)
Authors Info
- Read: 41972
 
| 
					 
						СТУДИЈА НА СЛУЧАЈ НА КИНЕСКА АКУТНА СОЦИЈАЛНА ИЗОЛИРАНОСТ (HIKIKOMORIAN) ВО КАНАДА – ПОСТАВУВАЊЕ НА ТЕОРИЈА ЗА ПРОЦЕСОТ НА АКУТНА СОЦИЈАЛНА ИЗОЛАЦИЈА (HIKIKOMORI)  | 
				
					 
  | 
				
					 
						A CASE STUDY OF A CHINESE ‘HIKIKOMORIAN’ IN   | 
			||
| 
					 
 
						Стела СУК-ЧИНГ ЧОНГ1 
						Кар-Мон ЧАН2 
 
						1Институт за oбразованиe во Хонг Конг –   Одделение за посебно образование и советување  
						2Неповрзан со никој универзитет –              дипломиран програмер на државен универзитет  | 
				
					 
  | 
				
					 
 
						Stella Suk-ching CHONG1,  
						Kar-Mon CHAN2 
 
						1Hong Kong Institute of Education -  Department of Special Education and Counseling  
						2Not affiliated with any University - a community college graduate in computer programming  
  | 
			||
| 
					 
 
						Примено: 21.06.2012 
						Прифатено: 16.07.2012 
						UDK: 364.624:316.614.5/.6        | 
				
					 
  | 
				
					 
 
						Recived: 21.06.2012 
						Accepted: 16.07.2012 
						Case study 
  | 
			||
| 
					 
						Апстракт  | 
				
					 
  | 
				
					 
						Abstract  | 
			||
| 
					 
  | 
				
					 
  | 
				
					 
  | 
			||
| 
					 
						Терминот акутна социјална изолираност (или hikikomori) потекнува од Јапонија и значи социјална повлеченост. Ова истражување има за цел да ги испита причинителите на hikikomori, што е во пораст ширум светот. Методологијата на истражувањето е студија на случај ситуиран во интерпретирана парадигма. Податоците беа собрани мануелно преку електронска пошта, каде разговорите со учесникот и мајката беа спроведени преку телефон. Учесникот беше хикикоморин и беше поканет да го разработува личниот проблем и да биде соработник-автор на овој труд. Резултатите од литературата и ова истражување беа понатаму конципирани во опширна рамка која го опфаќа процесот на акутна социјална изолираност. Резултатите покажуваат дека акутната социјална изолираност вклучува три процеси: прво, даден  интровертен  карактер;  второ,  ефекти 
						на повеќекратни околни фактори како што се семејството, училиштето и општеството; и конечно клучни моменти, како што се крајот на школувањето или некој стресен настан. Истражувањето нуди импликации за други луѓе хикикоморини преку разбирање на нивните проблеми и за експерти кои работат со изолирани млади лица и нивните семејства.  | 
				
					 
  | 
				
					 
						The term ‘hikikomori’ originates from   | 
			||
| 
					 
  | 
			||||
| 
					 
  | 
			||||
| 
					 
  | 
			||||
| 
					 
  | 
				
					 
  | 
				
					 
  | 
			||
| 
					 Citation:Suk-ching Chong S, Chan KM. A Case Study of a Chinese ‘Hikikomorian’ in Canada – Theorizing the Process of Hikikomorization. J Spec Educ Rehab 2012; 13(3-4):99-114. doi: 10.2478/v10215-011-0028-0  | 
				||||
| 
					 
  | 
				||||
| 
					 
						Клучни зборови: акутна социјална изолираност (hikikomori), социјално повлекување, студија на случај.  | 
				
					 
  | 
				
					 
						Keywords: hikikomori, social withdrawal, case study.  | 
			||
| 
					 
  | 
				
					 
  | 
				
					 
  | 
			||
| 
					 
						Адреса за кореспонденција:  
						Стела ЧОНГ 
						10 Lo Ping Road, D1-2/F-19,  
						Tai Po, NT, Hong Kong  
						Tel: (852) 2948-7759 
						Е-пошта: sclau@ied.edu.hk  | 
				
					 
  | 
				
					 
						Corresponding address: 
						Stella CHONG 
						10 Lo Ping Road, D1-2/F-19,  
						Tai Po, NT, Hong Kong  
						Tel: (852) 2948-7759 
						E-mail:sclau@ied.edu.hk  | 
			||
Share Us
Journal metrics
- 
			
 SNIP 0.059 - 
			
 IPP 0.07 - 
			
 SJR 0.13 - 
			
 h5-index 7 - 
			
Google-based impact factor: 0.68 
10 Most Read Articles
- PARENTAL ACCEPTANCE / REJECTION AND EMOTIONAL INTELLIGENCE AMONG ADOLESCENTS WITH AND WITHOUT DELINQUENT BEHAVIOR
 - RELATIONSHIP BETWEEN LIFE BUILDING SKILLS AND SOCIAL ADJUSTMENT OF STUDENTS WITH HEARING IMPAIRMENT: IMPLICATIONS FOR COUNSELING
 - EXPERIENCES FROM THE EDUCATIONAL SYSTEM – NARRATIVES OF PARENTS WITH CHILDREN WITH DISABILITIES IN CROATIA
 - INOVATIONS IN THERAPY OF AUTISM
 - AUTISM AND TUBEROUS SCLEROSIS
 - THE DURATION AND PHASES OF QUALITATIVE RESEARCH
 - REHABILITATION OF PERSONS WITH CEREBRAL PALSY
 - DISORDERED ATTENTION AS NEUROPSYCHOLOGICAL COGNITIVE DISFUNCTION
 - HYPERACTIVE CHILD`S DISTURBED ATTENTION AS THE MOST COMMON CAUSE FOR LIGHT FORMS OF MENTAL DEFICIENCY
 - DIAGNOSTIC AND TREATMENT OPTIONS IN AUTISTIC SPECTRUM DISORDERS – AN OVERVIEW
 
    













