JSER Policies
JSER Online
JSER Data
Frequency: quarterly
ISSN: 1409-6099 (Print)
ISSN: 1857-663X (Online)
Authors Info
- Read: 30962
СПЕЦИЈАЛНА ЕДУКАЦИЈА И РЕХАБИЛИТАЦИЈА НАУКА И / ИЛИ ПРАКСА |
|
SPECIAL EDUCATION AND REHABILITATION SCIENCE AND / OR PRACTICE |
Оливера РАШИЌ |
|
Olivera RASHIKJ |
Универзитет „Св. Кирил и Методиј“ Филозофски Факултет Институт за дефектологија |
|
University “St. Cyril and Methodius” Faculty of Philosophy |
Примено: 13.12.2010 Прифатено: 09.01.2011 UDK: 376-056.26/.36(491.1)(063) |
|
Received: 13.12.2010 Accepted: 09.01.2011 |
„Специјална едукација и рехабилитација – наука и/или пракса“ беше насловот на првата меѓународна конференција одржана во Сомбор, Република Србија, во периодот од 22 до 24 октомври 2010 година. Конференцијата беше во организација на Друштвото на дефектолози на Војводина, Одделението за соматопедија при Факултетот за специјална едукација и рехабилитација при Универзитетот во Белград, УГ Ресурсен центар за специјална едукација од Белград и Друштвото на дефектолози на Сомбор. Конференцијата беше посетена од околу 100 гости од различни земји: Словенија, Хрватска, Босна и Херцеговина, Чешка, Македонија и др., со над 60 пријавени трудови. Трудовите и нивните презентации беа организирани во 6 тематски рамки: социјална вклученост на лицата со инвалидност, Популаризација и промоција на унапредувањето на функционалниот статус на дефектолозите, Рана интервенција во специјалната едукација и рехабилитација, Индивидуален третман при развојни пречки и тешкотии, Сервисни центри – ресурсни промени, Образование и интеграција на деца и младинци со пречки во развојот и возрасни лица со инвалидност и 14 постер презентации за: надворешно вреднување и развој на инклузивни училишта, манипулативна вештина и влијание на соматопедски третман кај деца со породилна траума на plexus brachialis, влијание на соматопедскиот третман на развојот на координацијата како базична моторичка способност кај децата со оштетен вид, образование на осудени во казнени услови, подигнување на капацитетите во работата во училиштата за образование на деца со пречки во развојот, ставови на студентите од Факултетот за специјална едукација кон лицата со инвалидност, нови академски профили во специјалната едукација и рехабилитација, етички ставови за кохлеарната имплантација, специјална едукација и рехабилитација во Војводина, значење на спортот и рекреацијата во социјалната интеграција на домските корисници, социјално надградување на бихејвиоралните системи на младите без родителска грижа, генетски аспекти на хендикепот, алтернативни тераписки постапки во рехабилитација на лицата со аутизам, креирање на програма на физички активности за постари лица. |
|
“Special education and rehabilitation – science and / or practice” was the topic of the first international conference held in Sombor, the The conference was visited by nearly 100 guests from different countries: |
Адреса за кореспонденција: Оливера РАШИЌ Универзитет „Св. Кирил и Методиј“ Филозофски Факултет Институт за дефектологија „Крсте Мисирков“ бб, 1000 Скопје, Р. Македонија oliverarasic@yahoo.com |
|
Corresponding Address: Olivera Rashikj University “St. Cyril and Methodius” Faculty of Philosophy Institute of Special Education and Rehabilitation “Krste Misirkov” bb, 1000 Skopje, Republic of Macedonia oliverarasic@yahoo.com |
Share Us
Journal metrics
- SNIP 0.059
- IPP 0.07
- SJR 0.13
- h5-index 7
- Google-based impact factor: 0.68
Related Articles
10 Most Read Articles
- PARENTAL ACCEPTANCE / REJECTION AND EMOTIONAL INTELLIGENCE AMONG ADOLESCENTS WITH AND WITHOUT DELINQUENT BEHAVIOR
- RELATIONSHIP BETWEEN LIFE BUILDING SKILLS AND SOCIAL ADJUSTMENT OF STUDENTS WITH HEARING IMPAIRMENT: IMPLICATIONS FOR COUNSELING
- EXPERIENCES FROM THE EDUCATIONAL SYSTEM – NARRATIVES OF PARENTS WITH CHILDREN WITH DISABILITIES IN CROATIA
- INOVATIONS IN THERAPY OF AUTISM
- THE DURATION AND PHASES OF QUALITATIVE RESEARCH
- REHABILITATION OF PERSONS WITH CEREBRAL PALSY
- HYPERACTIVE CHILD`S DISTURBED ATTENTION AS THE MOST COMMON CAUSE FOR LIGHT FORMS OF MENTAL DEFICIENCY
- DISORDERED ATTENTION AS NEUROPSYCHOLOGICAL COGNITIVE DISFUNCTION
- AUTISM AND TUBEROUS SCLEROSIS
- PEDAGOGICAL DIMENSIONS OF THE LEISURE