JSER Policies
JSER Online
JSER Data
Frequency: quarterly
ISSN: 1409-6099 (Print)
ISSN: 1857-663X (Online)
Authors Info
- Read: 11188
СТРУЧЕН СОБИР: ПРОГРАМИ ЗА ИНТЕРНАЦИОНАЛИЗАЦИЈА НА УНИВЕРЗИТЕТСКИТЕ СТУДИИ И НИВНИТЕ ПОЗИТИВНИ ЕФЕКТИ ВРЗ КВАЛИТЕТОТ НА ОБРАЗОВАНИЕТО
Ангелка ВЕЛКОСКА
Филозофски факултет |
|
VOCATIONAL MEETING: PROGRAMS FOR INTERNATIONALIZATION OF UNIVERSITY’S STUDIES AND ITS POSITIVE EFFECTS ON THE QUALITY
Angelka VELKOSKA
Faculty of Philosophy |
Примено: 17. 12. 2009
|
|
Received: 17. 12. 2009 |
На 4 и 5 декември 2009 година на Филозофскиот факултет во Скопје во организација на Институтите за дефектологија, психологија и педагогија од една страна, како и Факултетот за психологија при Универзитетот „Sapienza“ во Рим од друга страна се одржа Стручен собир кој беше посветен на петгодишното искуство од студиските размени и мобилноста помеѓу овие два факултети и универзитети. |
|
On December 4th and 5th, 2009, the Faculty of Philosophy held a vocational meeting devoted to the five-year experience of learning exchanges and mobility between Psychology and Pedagogy and Faculty of Psychology at the University "Sapieza" in Rome, in organization with the Institute for Special Education and Rehabilitation in Skopje. |
|
Адреса за кореспонденција: |
|
Coresponding Address: |
Ангелка ВЕЛКОСКА |
|
Angelka VELKOSKA |
Универзитет „Св. Кирил и Методиј“ |
|
“Ss Cyril and Methodius” University |
Share Us
Journal metrics
- SNIP 0.059
- IPP 0.07
- SJR 0.13
- h5-index 7
- Google-based impact factor: 0.68
Related Articles
10 Most Read Articles
- PARENTAL ACCEPTANCE / REJECTION AND EMOTIONAL INTELLIGENCE AMONG ADOLESCENTS WITH AND WITHOUT DELINQUENT BEHAVIOR
- RELATIONSHIP BETWEEN LIFE BUILDING SKILLS AND SOCIAL ADJUSTMENT OF STUDENTS WITH HEARING IMPAIRMENT: IMPLICATIONS FOR COUNSELING
- EXPERIENCES FROM THE EDUCATIONAL SYSTEM – NARRATIVES OF PARENTS WITH CHILDREN WITH DISABILITIES IN CROATIA
- INOVATIONS IN THERAPY OF AUTISM
- REHABILITATION OF PERSONS WITH CEREBRAL PALSY
- THE DURATION AND PHASES OF QUALITATIVE RESEARCH
- HYPERACTIVE CHILD`S DISTURBED ATTENTION AS THE MOST COMMON CAUSE FOR LIGHT FORMS OF MENTAL DEFICIENCY
- DISORDERED ATTENTION AS NEUROPSYCHOLOGICAL COGNITIVE DISFUNCTION
- AUTISM AND TUBEROUS SCLEROSIS
- PEDAGOGICAL DIMENSIONS OF THE LEISURE