JSER Policies
JSER Online
JSER Data
Frequency: quarterly
ISSN: 1409-6099 (Print)
ISSN: 1857-663X (Online)
Authors Info
- Read: 30533
ОДРЖАН ФОРУМ НА СЕРВИСНИТЕ СЛУЖБИ
Јасмина ИВАНОВСКА ПОУ „Иднина“-Скопје |
|
SERVICE PROVIDERS FORUM
Jasmina IVANOVSKA POU "Idnina"-Skopje |
|
|
|
На 16 и 17 ноември 2006 година на Филозофскиот факултет беше одржан форум на сервисните служби во организација на Македонското научно здружение за аутизам и Европската асоцијација на обезбедувачи на услуги за лицата со пречки во развојот на кој беа поканети сите директори на установите за лица со пречки во развојот во Република Македонија и дел од невладиниот сектор. Главна цел на семинарот беше учесниците да добијат подобар увид во различните можности на финансирање од Европската унија и Европското законодавство. |
| A Forum on Service Providers was held on November 16th and 17th , 2006 at the Faculty of Philosophy organized by Macedonian Scientific Society for Autism (MSSA) and the European Association of Service Providers for People with Disabilities (EASPD). Managers of service providers for people with disabilities and NGO's in the Republic of Macedonia were invited to the forum. The main aim of the Forum was to inform the participants about different funding opportunities from the European Union and the European legislation. |
| ||
Адреса за сепаратите: |
| Address requests for reprint to: |
Јасмина ИВАНОВСКА |
| Јасмина ИВАНОВСКА |
ПОУ „Иднина“-Скопје |
| POU "Idnina"-Skopje |
Share Us
Journal metrics
- SNIP 0.059
- IPP 0.07
- SJR 0.13
- h5-index 7
- Google-based impact factor: 0.68
Related Articles
10 Most Read Articles
- PARENTAL ACCEPTANCE / REJECTION AND EMOTIONAL INTELLIGENCE AMONG ADOLESCENTS WITH AND WITHOUT DELINQUENT BEHAVIOR
- RELATIONSHIP BETWEEN LIFE BUILDING SKILLS AND SOCIAL ADJUSTMENT OF STUDENTS WITH HEARING IMPAIRMENT: IMPLICATIONS FOR COUNSELING
- EXPERIENCES FROM THE EDUCATIONAL SYSTEM – NARRATIVES OF PARENTS WITH CHILDREN WITH DISABILITIES IN CROATIA
- INOVATIONS IN THERAPY OF AUTISM
- REHABILITATION OF PERSONS WITH CEREBRAL PALSY
- THE DURATION AND PHASES OF QUALITATIVE RESEARCH
- HYPERACTIVE CHILD`S DISTURBED ATTENTION AS THE MOST COMMON CAUSE FOR LIGHT FORMS OF MENTAL DEFICIENCY
- DISORDERED ATTENTION AS NEUROPSYCHOLOGICAL COGNITIVE DISFUNCTION
- AUTISM AND TUBEROUS SCLEROSIS
- PEDAGOGICAL DIMENSIONS OF THE LEISURE