JSER Policies
JSER Online
JSER Data
Frequency: quarterly
ISSN: 1409-6099 (Print)
ISSN: 1857-663X (Online)
Authors Info
- Read: 2028
ПОЛАГАЊЕ НА СТАНДАРДИЗИРАНИТЕ ОЦЕНУВАЊА СО ИЗБЛЕДУВАЊЕ НА НАСОЧУВАЊАТА
Еми Мари ГРИН
|
PASSING STANDARDIZED ASSESSMENTS WITH FADING PROMPTS
Amy Marie GREENE
|
|||
Примено: 27.08.2014 |
|
Recived: 27.08.2014 |
||
Резиме |
|
Abstract |
||
Вовед: Актот за незапоставување на ниедно дете од 2001, наложува сите ученици да се проверуваат на ниво на вештини на државните тестирања. Тоа значи и учениците со тешкотии во учењето и со интелектуални пречки, кои инхерентно се под нивото на одделението. Со оглед на тоа дека училиштата се одговорни за остварување на овие цели и дека некои држави не дозволуваат учениците да го завршаат училиштето ако не ги поминат проценките, ова е голема грижа за учениците, родителите, наставниот кадар и администрацијата. Метод: Четириесет и пет ученици со тешкотии во пишувањето или со интелектуални пречки учествуваат во ова квазиекспериментално, поединечно-групно истражување, со преттестирање-посттестирање, коешто ја оценува ефикасноста на избледување на насочувањата преку графички организиран метод за ученици што имаат тешкотии во учењето и интелектуални пречки за писмено изразување мерено според пенсилванискиот систем на училишно оценување. Резултати: Податоците беа анализирани со четири дихотомии за одредување на процентот на разликите, кои ги споредуваат спроведените преттестови и посттестови од наставниците, преттестовите и спроведените државни ПССАi , спроведените посттестови од наставниците и ПССА, и учесниците на ПССА и просечниот државен ПССА-резултат. Сите четириесет и пет ученици ги изведоа тестовите под основното ниво на основното ниво и на ниво на вештини на посттестовите. За научените вештини генерализирани според ПССА, четириесет и три ученици добија преоден резултат за нивото на вештини, додека двајца ученици напреднале до основното ниво. Заклучок: Базирано на резултатите од оваа студија, препорачливо е оваа програма да се користи за учениците со тешкотии во учењето и со интелектуални пречки, барем додека да се спроведе некое следно истражување. |
|
Introduction: No Child Left Behind Act of 2001 mandates that all students perform at a level of proficient on state assessments. This includes students with learning and intellectual disabilities who are inherently performing below grade level. Given that schools are held accountable for meeting these goals and some states are not allowing students to graduate if they do not pass the assessments, this is a large concern for students, parents, teachers, and administration Method: Forty-five students with a disability in writing or an intellectual disability participated in this quasi-experimental, single-group, pretest-posttest design that evaluated the effectiveness of the Fading Prompts through Graphic Organizers method for students with learning and intellectual disabilities in written expression as measured according to the Pennsylvania System of School Assessment. Results: Data analyses were conducted through the use of four dichotomies for percent differences, which compared teacher administered pretests and posttests, pretests and the state administered PSSA, teacher administered posttests and the PSSA, and the participants’ PSSA and the average state PSSA score. All forty-five students performed at a below basic level during baseline and a proficient level on the posttest. The learned skills generalized to the PSSA with forty-three students earning a passing score of proficient, while two students advanced to basic. Conclusion: Based on the outcomes of this study, it is highly recommended that this program be utilized at least for students with learning and intellectual disabilities until further research can be done. |
||
iPSSA - Pennsylvania System of School Assessment
Citation: Greene AM. Passing standardized assessments with fading prompts. J Spec Educ Rehab 2015; 16(1-2): 68-84. doi: 10.1515/JSER-2015-0005 |
||||
Клучни зборови: настава за пишување, државно испитување, попреченост и пишување, ПССА, графички организатори |
|
Keywords: teaching writing, state assessments, disabilities and writing, PSSA, and graphic organizers |
||
Адреса за кореспонденција: |
|
Corresponding address: |
Share Us
Journal metrics
- SNIP 0.059
- IPP 0.07
- SJR 0.13
- h5-index 7
- Google-based impact factor: 0.68
Related Articles
10 Most Read Articles
- PARENTAL ACCEPTANCE / REJECTION AND EMOTIONAL INTELLIGENCE AMONG ADOLESCENTS WITH AND WITHOUT DELINQUENT BEHAVIOR
- RELATIONSHIP BETWEEN LIFE BUILDING SKILLS AND SOCIAL ADJUSTMENT OF STUDENTS WITH HEARING IMPAIRMENT: IMPLICATIONS FOR COUNSELING
- EXPERIENCES FROM THE EDUCATIONAL SYSTEM – NARRATIVES OF PARENTS WITH CHILDREN WITH DISABILITIES IN CROATIA
- INOVATIONS IN THERAPY OF AUTISM
- THE DURATION AND PHASES OF QUALITATIVE RESEARCH
- REHABILITATION OF PERSONS WITH CEREBRAL PALSY
- HYPERACTIVE CHILD`S DISTURBED ATTENTION AS THE MOST COMMON CAUSE FOR LIGHT FORMS OF MENTAL DEFICIENCY
- DISORDERED ATTENTION AS NEUROPSYCHOLOGICAL COGNITIVE DISFUNCTION
- AUTISM AND TUBEROUS SCLEROSIS
- PEDAGOGICAL DIMENSIONS OF THE LEISURE