ДАЛИ АНГАЖИРАНОСТА НА ТАТКОТО ВЛИЈАЕ НА АФЕКТНАТА СОСТОЈБА, НА СТЕКНУВАЊЕТО ГОВОРНИ ВЕШТИНИ, НА СОЦИЈАЛНАТА ВКЛУЧЕНОСТ И НА ОДНЕСУВАЊЕТО НА МАЛИТЕ ДЕЦА СО АУТИЗАМ

 

 

Прити Табита ЛУИС1
Навин КУМАР2


1Училиште за општествени науки и јазици
2ВИТ-универзитет, Велоре, Тамил Наду, Индија

 

DOES FATHER INVOLVEMENT INFLUENCE THE AFFECT, LANGUAGE ACQUISITION, SOCIAL ENGAGEMENT AND BEHAVIOR IN YOUNG AUTISTIC CHILDREN? AN EARLY INTERVENTION STUDY

 

 

Preeti Tabitha LOUIS1
Navin KUMAR2


1School of Social Sciences and Languages
2VIT University, Vellore, Tamil Nadu, India

 

Примено: 21.01.2015
Прифатено: 08.03.2015
UDK: 364-787.3:616.89-053.2

 

 

Recived: 21.01.2015
Accepted: 08.03.2015
Original article


 

Резиме

 


 

Abstract


 

Ова истражување покажува рандомизиран експериментален дизајн за процена на влијанието на терапијата за посредство на таткото во подобрувањето на вештините за играње, афектот, јазикот, социјалните вештини и однесувањето меѓу 30 клинички дијагностицирани деца со аутизам на возраст од 3-5 години. Стандардизираните листи, како што се: Опсервација базирана на играње (PBO), Грифитовата скала за ментален развој (GMDS), Винеландовата скала за социјална зрелост (VSMS) и Ренделовиот краток прашалник, беа спроведени пред и по интервенцијата. Беше дизајнирана посебна програма за вклучување на татковците во процесите за грижа и негување на овие деца, којашто беше имплементирана 6 месеци, а по тој период децата беа повторно проценети. Како приоритет на интервенцијата, беа набљудувани дефицитот во вештините за играње и развојните задоцнувања во експресивниот и рецептивниот јазик.

Резултатите од Винеландовата скала за зрелоста и Ренделовиот краток прашалник ги дадоа маркерите на однесувањето. По интервенцијата забележавме значајни разлики во играњето, усвојувањето на јазикот и однесувањето во групата опфатена со третманот во споредба со контролната група. Резултатите сугерираа дека терапијата во која е вклучено посредство на таткото значајно се покажа како позитивна грижа за развојот на децата со аутизам, а тоа е значајна импликација за оние што практикуваат развој на програми за рана интервенција.

 


 

The present study adopts a randomized experimental design to evaluate the impact of a father-mediated therapy to improve the play skills, affect, language, social skills and behavior among 30 clinically diagnosed autistic children at the age of 3-5 years. Standardized inventories such as, The Play Based Observation (PBO), The Griffiths Mental Developmental Scales (GMDS), The Vineland Social Maturity Scale (VSMS) and the Rendel Shorts Questionnaire were administered pre and post intervention. A special program that involved fathers in the caregiving and nurturing processes of these children was designed and implemented for 6 months after which the children were reassessed. Prior to the intervention, deficits in play skills and developmental delays across expressive and receptive language were observed

Scores on the Vineland Social Maturity Scale and the Rendel Shorts revealed behavioral markers. Post intervention, we noticed significant differences in the play, language acquisition, social engagement and behavior in the treatment group in comparison to the control group. The results suggested that father-mediated therapeutic involvement significantly has proven to positively foster development in young autistic children and this is an important implication for practitioners in developing early intervention programs.


Citation: Louis PT, Kumar N. Does father involvement influence the affect, language acquisition, social engagement and behavior in young autistic children? An early intervention study. J Spec Educ Rehab 2015; 16(1-2): 105-124. doi: 10.1515/JSER-2015-0007

   

Клучни зборови: интервенција со посредство на таткото, попреченост, проценка, однесување

 


Keywords: father-mediated intervention, disability, assessment, behavior


Адреса за кореспонденција:
Прити ТАБИТА ЛУИС
Училиште за општествени науки и јазици,
ВИТ-универзитет, Велоре, Тами Надул, Индија
Тел. 09894153244
Е-пошта: preetilouis@hotmail.com

 


Corresponding address:
Preeti TABITHA LOUIS
School of Social Sciences and Languages,
VIT University, Vellore, Tamil Nadu, India
Telephone: 09894153244
E-mail: preetilouis@hotmail.com

 

Share

Follow Us



FacebookTwitterLinkedinWikiBlogger

Share Us

MySpaceTwitterStumbleuponGoogle BookmarksRedditLinkedInMixxRSS FeedPinterest
 

Journal metrics

Publish with JSER

Related Articles

Indexed in