JSER Policies
JSER Online
JSER Data
Frequency: quarterly
ISSN: 1409-6099 (Print)
ISSN: 1857-663X (Online)
Authors Info
- Read: 2201
8. МЕЃУНАРОДНА НАУЧНА КОНФЕРЕНЦИЈА „СПЕЦИЈАЛНА ЕДУКАЦИЈА И РЕХАБИЛИТАЦИЈА ДЕНЕС“
Маја ФИЛИПОВСКА
Магистер по специјална едукација |
|
8TH INTERNATIONAL SCIENTIFIC CONFERENCE “SPECIAL EDUCATION AND REHABILITATION TODAY”
Maja FILIPOVSKA
Master of Arts in Special Needs Education and |
Примено: 17.11.2014 |
|
Received: 17.11.2014 |
|
|
|
И оваа година, традиционално, во периодот од 7 до 9 ноември 2014 година, на Факултетот за специјална едукација и рехабилитација во Белград, Република Србија, се одржа осмата по ред Mеѓународна научна конференција на тема „Специјална едукација и рехабилитација денес“. На трите конференциски денови беа презентирани трудови од страна на реномирани истражувачи и практичари од областа на специјалната едукација и рехабилитација од Република Србија, но и од земјите од странство како Црна Гора, Хрватска, Босна и Херцеговина, Словенија, Македонија, Русија, Италија и Грција. Трудовите беа поделени во следните актуелни области според кои беа организирани и сесиите на оваа конференција:
На оваа конференција со свои трудови учествуваа и автори од Институтот за дефектологија при Филозофскиот факултет во Скопје. Проф. д-р Владимир Трајковски и Тамара Цицковска пријавија труд на тема „Инклузија на децата со аутистичен спектар на нарушувања во редовните училишта од југозападна Македонија“, додека Катерина Митревска и проф. д-р Владимир Трајковски имаа труд со наслов „Степенот на зависност во секојдневното функционирање на децата со аутизам во споредба со децата со лесна интелектуална попреченост“. Проф. д-р Зора Јачова, проф. д-р Лена Дамовска и м-р Маја Филиповска беа автори на трудот „Ставовите на воспитувачите во однос на инклузијата на децата со посебни потреби во редовните предучилишни установи“. Покрај предвидените сесии, на последниот конференциски ден беше реализирана и работилница од страна на г-ѓа Безрукова Наталиа Петровна од Државниот педагошки универзитет во Краснојарск, Русија, на тема „Можности за употреба на унифицирана колекција на дигитални образовни средства во образованието на децата со посебни потреби и развојни нарушувања“. По кафе-паузата за сумирање на генералните впечатоци, Конференцијата беше затворена. |
|
Traditionally, this year as well, during the period from 7th to 9th November 2014, the 8-th International scientific conference “Special education and rehabilitation today” was held at the Faculty of Special Education and Rehabilitation in Belgrade, Republic of Serbia,. During the three conference days, many papers were presented by reputable researchers and practitioners form Republic of Serbia, but also form the abroad countries Montenegro, Croatia, Bosnia and Herzegovina, Slovenia, Macedonia, Russia, Italy and Greece. All paper presentations were separated in the following fields, according to which the conference sessions were organized:
At this conference, authors form the Institute of Special Education and Rehabilitation at the Faculty of Philosophy in Skopje took part as well with their own papers. The paper of Vladimir Trajkovski PhD and Tamara Cickovska was “Inclusion of children with autism spectrum disorders in mainstream schools in southwestern Macedonia” and Katerina Mitrevska and Vladimir Trajkovski Phd were authors of the paper “The level of dependence in daily functioning of children with autism compared to children with mild intellectual disability”. Zora Jachova Phd, Lena Damovska PhD and Maja Filipovska MA, presented the paper “Attitudes of preschool teachers towards inclusion of children with special needs in regular preschool facilities”. After the anticipated sessions, on the last conference day, the workshop “Possibilities for unified collection of digital educational resources in teaching children with disabilities and developmental disorders” was realized by Mrs. Berzukova Natalia Petrovna form the State Pedagogical University, Krasnoyarsk, Russia. After the coffee break intended for summarizing the general impressions, the conference was closed. |
|
|
|
Share Us
Journal metrics
- SNIP 0.059
- IPP 0.07
- SJR 0.13
- h5-index 7
- Google-based impact factor: 0.68
Related Articles
10 Most Read Articles
- PARENTAL ACCEPTANCE / REJECTION AND EMOTIONAL INTELLIGENCE AMONG ADOLESCENTS WITH AND WITHOUT DELINQUENT BEHAVIOR
- RELATIONSHIP BETWEEN LIFE BUILDING SKILLS AND SOCIAL ADJUSTMENT OF STUDENTS WITH HEARING IMPAIRMENT: IMPLICATIONS FOR COUNSELING
- EXPERIENCES FROM THE EDUCATIONAL SYSTEM – NARRATIVES OF PARENTS WITH CHILDREN WITH DISABILITIES IN CROATIA
- INOVATIONS IN THERAPY OF AUTISM
- THE DURATION AND PHASES OF QUALITATIVE RESEARCH
- REHABILITATION OF PERSONS WITH CEREBRAL PALSY
- HYPERACTIVE CHILD`S DISTURBED ATTENTION AS THE MOST COMMON CAUSE FOR LIGHT FORMS OF MENTAL DEFICIENCY
- DISORDERED ATTENTION AS NEUROPSYCHOLOGICAL COGNITIVE DISFUNCTION
- AUTISM AND TUBEROUS SCLEROSIS
- PEDAGOGICAL DIMENSIONS OF THE LEISURE