JSER Policies
JSER Online
JSER Data
Frequency: quarterly
ISSN: 1409-6099 (Print)
ISSN: 1857-663X (Online)
Authors Info
- Read: 8562
ДА СЕ БИДЕ ИЛИ НЕ: ИНФОРМАТИВНА СТУДИЈА ЗА ОБРАБОТКА НА НЕСИМБОЛИЧКА НУМЕРИЧКА МАГНИТУДА ЗА МАЛИТЕ НАСПРОТИ ГОЛЕМИТЕ БРОЕВИ КАЈ ДОЕНЧИЊАТА
1Оддел за експериментална клиничка и здравствена психологија, развојни нарушувања, Универзитет во Гент; |
|
TO BE OR NOT TO BE: AN INFORMATIVE NON-SYMBOLIC NUMERICAL MAGNITUDE PROCESSING STUDY ABOUT SMALL VERSUS LARGE NUMBERS IN INFANTS
Annelies CEULEMANS1
1Department of Experimental Clinical and Health Psychology, Developmental Disorders, Ghent University |
||
Примено: 01. 06. 2013 |
|
Recived: 01.06.2013 |
||
|
|
|
||
Резиме |
|
Abstract |
||
|
|
|
||
Во многу истражувања е тестирана поврзаноста меѓу обработката на нумеричките магнитуди и постигнувањата по математика со спротивставување на заклучоците за поединци со тешкотии во усвојувањето на математичките операции. Некои недоследности можат да се објаснат со употребата на несимболички стимули или колекции од точки во истражувањата. Дадена е хипотеза дека постои објектно-датотечен систем за „мали“ и аналоген магнитуден систем за „големи“ броеви. Во овој двосистемски профил, поставен е лимит на големината на објектно-датотечниот систем (три ставки). Границата е дефинирана така што броевите под четири се категоризирани како „мали“, а од четири нагоре како „големи“. Сепак, недостасуваат податоци за обработка на „малите“ броеви, како и на „границата“ помеѓу малите и големите броеви. Со ова даваме придонес, обезбедувајќи податоци за разликувањето на поставеноста 4 vs.8 и 1 vs. 4 од страна на доенчињата, a во двата случаја бројот 4 е комбиниран, соодветно, со малите и големите броеви. Учесници беа 25 и 26 навремено родени 9-месечни бебиња за 4 vs 8 и 1 vs 4, соодветно. Стимулите (точки) беа контролирани за континуираните варијабли. Следењето на погледот беше комбинирано со хабитуациската парадигма. Резултатите покажаа дека доенчињата беа успешни во разликувањето на 1 од 4, но неуспешно разликуваат 4 од 8 точки. Заклучоците се во прилог на претпоставката за бројот 4 како „мал“ број, со што го зголемуваат лимитот на објектно-датотечниот систем. Оваа студија ќе помогне во објаснувањето на неконзистентноста во истражувањата. Уште повеќе, информациите ќе бидат корисни како одговор на прашањата на родителите за предизвиците со кои можат да се соочат ранливите деца со проблеми при обработката на броеви, како што се децата со тешкотии во усвојувањето математички операции. Дополнително, истражувањето може да даде информации за стимулите што можат да се искористат за ефикасно поттикнување на вештините на децата за обработување магнитуди. |
|
Many studies tested the association between numerical magnitude processing and mathematical achievement with conflicting findings reported for individuals with mathematical learning disorders. Some of the inconsistencies might be explained by the number of non-symbolic stimuli or dot collections used in studies. It has been hypothesized that there is an object-file system for ‘small’ and an analogue magnitude system for ‘large’ numbers. This two-system account has been supported by the set size limit of the object-file system (three items). A boundary was defined, accordingly, categorizing numbers below four as ‘small’ and from four and above as ‘large’. However, data on ‘small’ number processing and on the ‘boundary’ between small and large numbers are missing. In this contribution we provide data from infants discriminating between the number sets 4 vs. 8 and 1 vs. 4, both containing the number four combined with a small and a large number respectively. Participants were 25 and 26 full term 9-month-olds for 4 vs. 8 and 1 vs. 4 respectively. The stimuli (dots) were controlled for continuous variables. Eye-tracking was combined with the habituation paradigm. The results showed that the infants were successful in discriminating 1 from 4, but failed to discriminate 4 from 8 dots. This finding supports the assumption of the number four as a ‘small’ number and enlarges the object-file system’s limit. This study might help to explain inconsistencies in studies. Moreover, the information may be useful in answering parent’s questions about challenges that vulnerable children with number processing problems, such as children with mathematical learning disorders, might encounter. In addition, the study might give some information on the stimuli that can be used to effectively foster children’s magnitude processing skills. |
||
|
||||
|
||||
|
||||
|
|
|
||
Citation: Ceulemans A, Loeys T, Hoppenbrouwers K, Desoete A. To be or not to be: an Informative Non-Symbolic Numerical Magnitude Processing Study about Small Versus Large Numbers in Infants. J Spec Educ Rehab 2014; 15(1-2):75-90. doi: 10.2478/JSER-2014-0005 |
||||
Клучни зборови: доенчиња, разликување броеви, трагач на поглед, несимболично, обработка на магнитуди |
|
Keywords: infants, number discrimination, eye-tracking, non-symbolic, magnitude processing |
||
Адреса за кореспонденција: |
|
Corresponding Address: |
Share Us
Journal metrics
- SNIP 0.059
- IPP 0.07
- SJR 0.13
- h5-index 7
- Google-based impact factor: 0.68
Related Articles
10 Most Read Articles
- PARENTAL ACCEPTANCE / REJECTION AND EMOTIONAL INTELLIGENCE AMONG ADOLESCENTS WITH AND WITHOUT DELINQUENT BEHAVIOR
- RELATIONSHIP BETWEEN LIFE BUILDING SKILLS AND SOCIAL ADJUSTMENT OF STUDENTS WITH HEARING IMPAIRMENT: IMPLICATIONS FOR COUNSELING
- EXPERIENCES FROM THE EDUCATIONAL SYSTEM – NARRATIVES OF PARENTS WITH CHILDREN WITH DISABILITIES IN CROATIA
- INOVATIONS IN THERAPY OF AUTISM
- THE DURATION AND PHASES OF QUALITATIVE RESEARCH
- REHABILITATION OF PERSONS WITH CEREBRAL PALSY
- HYPERACTIVE CHILD`S DISTURBED ATTENTION AS THE MOST COMMON CAUSE FOR LIGHT FORMS OF MENTAL DEFICIENCY
- DISORDERED ATTENTION AS NEUROPSYCHOLOGICAL COGNITIVE DISFUNCTION
- AUTISM AND TUBEROUS SCLEROSIS
- PEDAGOGICAL DIMENSIONS OF THE LEISURE